مرکزی

گام دوم انقلاب مقطع نقش‌آفرینی بسیج در جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی ظهر امروز در بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور غلبه ملت ایران بر استکبار جهانی است که مردم انقلابی ایران با هدایت‌های حضرت امام(ره) و به‌کارگیری اراده حماسه بزرگی خلق کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۲ سال از حیات بابرکت آن و علیرغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان امروز به یک قدرت مهم تبدیل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: نسل جوان و نوجوان جامعه همواره در پیروزی‌ها و خلق دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشته و یکی از مؤلفه‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند.

عبدی ادامه داد: خوشبختانه بسیج در طی این سال‌ها در همه عرصه‌ها پیشگام و علمدار بوده و هرکجا که کشور و مردم نیاز داشته باشند بسیج نقش‌آفرین است که نمود آن در انقلاب اسلامی از دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی، سازندگی و خدمت‌رسانی تا ایجاد زیرساخت‌ها، تلاش در میدان علمی و پژوهشی و مبارزه با بیماری کرونا قابل مشاهده است.

 

وی اضافه کرد: گام دوم انقلاب مقطع نقش‌آفرینی بسیج در جهاد علمی و جهاد تبیین است که در عرصه جهاد علمی باید از دل تهدیدات فرصت‌های بزرگ خلق شود و در جهاد تبیین روز به‌روز شاهد تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: تلاش‌های بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم علاوه بر اینکه خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و تقویت‌کننده باورهای مردم است امروز برای مردم دلگرم‌کننده و امیدآفرین است و با توجه به تمرکز دشمنان در فضای مجازی بسیج باید در تولید محتوای فاخر و تحقق جهاد تبیین نقش‌آفرین باشد.

عبدی اضافه کرد: خوشبختانه امروز به برکت حاکم بودن روحیه دینی و انقلابی در بین جوانان شاهد نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف هستیم و امیدواریم با برگزاری این‌گونه رویدادهای ارزشی شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه تولید محتوای فاخر در فضای مجازی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: یکی از عرصه‌های جهاد در گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی در فضای مجازی است که خوشبختانه بسیجیان در این عرصه خوش درخشیدند و در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در عملیات روانی و تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی مؤثر عمل کردند.

 

غلامرضا کریمی بیان کرد: تولید محتوای فاخر از ضرورت‌های مهم امروز در فضای مجازی است و می‌توان از این فضا به عنوان یک فرصت برای تولیدات انیمیشنی و بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی استفاده نمود.

وی افزود: تولید محتوای دیجیتال بومی مطابق با فرهنگ اسلامی و انقلابی یکی از عرصه‌های جهاد است و اگر می‌خواهیم در جنگ روایت‌ها پیروزمندانه عمل کنیم و نگذرانیم دشمن در عرصه تحریف واقعیت‌ها به اهداف خود دست پیدا کند باید حضوری فعالانه در تولید محتوای ارزشی داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی که به مناسبت اربعین حسینی داشتند فرمان جهاد تبیین برای جوانان را صادر کردند و صادر شدن این حکم در روز اربعین نشان از ضرورت الگوگیری از مکتب عاشورا برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی است.

کریمی ادامه داد:‌ دفاع مقدس گنجینه عظیم نظام اسلامی است که باید در گام دوم انقلاب مورد استفاده قرار گیرد و فضای مجازی بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی اضافه کرد: جوانان امروز باید فضای مجازی را با عطر معارف دفاع مقدس آراسته کنند و البته استفاده از خلاقیت و نوآوری یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان داشت: رویدادهای تولید محتوا در ارتقای شاخص‌های فضای مجازی و تقویت فرهنگ‌های ارزشی تأثیر بسزایی دارند و امیدواریم در این دوره که یکی از موضوعات مهم آن دفاع مقدس است تولیدات خوبی هم در سطح استان و هم در سطح کشور تولید شود و الگویی برای سایر مجموعه‌ها در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز گفت: بسیج با رویکرد مردم در گام اول انقلاب نقش مهمی در حرکت شتابنده نظام اسلامی به سمت پیشرفت‌ها ایفا کرده که خلق دستاوردهای عظیم در بخش‌های مختلف نتیجه مجاهدت‌های بسیج در کشور است.

محمد مهجوری اظهار کرد: امیدآفرینی، جهاد همه‌جانبه و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم از مأموریت‌های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تجربیات گذشته باید محقق شود.

 

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مسائل امروز کشور فضای مجازی است که جوانان با جهاد تبیین باید در راستای تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی مردم نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: مهمترین راهبردی که می‌تواند فضای مجازی را برای کشور به یک فرصت تبدیل کند استفاده از ظرفیت بسیج مردمی برای تولید محتوا فاخر است که رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این راستا گام برمی‌دارد.

مهجوری با بیان اینکه جوانان و نوجوانان مهمترین رکن بیانیه گام دوم انقلاب هستند که باید برای امیدآفرینی و آزاد کردن خرمشهرهای پیش رو نقش‌آفرینی کنند اضافه کرد: یکی از رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد و رسیدن به خودکفایی است و جوانان باید با جهاد علمی این مسئله را محقق سازند و آینده درخشان ایران اسلامی را بسازند.

وی افزود: رسیدن به خودکفایی در حوزه تولیدات محتوای فضای مجازی در دستور کار بسیج است و همان‌گونه که بسیجیان قله‌های بلند افتخار و سربلندی را در عرصه‌های مختلف فتح نمودند در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی نیز باید بدرخشند و امیدواریم با استمرار این‌گونه رویدادهای مهم این مسئله محقق شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: گام دوم انقلاب مقطع نقش‌آفرینی بسیج با رویکرد مردم است و همان‌گونه که بسیج در گام اول با ولایت محوری و خودباوری نقش‌آفرینی کرده و موفقیت‌های بزرگی برای انقلاب اسلامی کسب کرده این مسیر باید شتابنده و با قوت در گام دوم ادامه پیدا کند.

محمد گودرزی اظهار کرد: پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی کشور مهمترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و ظرفیت مردم که سرمایه‌های نظام اسلامی هستند، محقق شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کشور امیدآفرینی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان یکی از مأموریت‌های بسیج است که باید در عرصه‌های مختلف با قوت انجام شود و امروز بسیجیان باید فضای مجازی را از فضای تهدیدآمیز به فضای فرصت محور تبدیل کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: فضای مجازی و تولیدات محتوایی آن امروز به یکی از اصلی‌ترین مسائل مهم تبدیل شده و لذا راه‌اندازی نهضت تولید محتوا در راستای تقویت ارزش‌های اسلامی و تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است.

گودرزی خاطرنشان کرد: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم‌افزار در استان مرکزی در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره در استان مرکزی از روز گذشته شروع شده که در این دوره ۷ تیم به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان علاوه بر اینکه در این رویداد تحت حمایت سازمان فضای مجازی بسیج قرار گرفتند همچنین برگزیدگان این رویداد در هر رشته ضمن دریافت جوایزی نفیس به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا