اخبار ورزشی

گرامی: باید از قرعه‌ هفته‌های ابتدایی بهترین استفاده را ببریم/ می‌خواهیم هوادار بهترین فصل را داشته باشد

گرامی: باید از قرعه‌ هفته‌های ابتدایی بهترین استفاده را ببریم/ می‌خواهیم هوادار بهترین فصل را داشته باشد

– اخبار ورزشی –

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال هوادار اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است. خوشبختانه شاکله اصلی تیم حفظ شد و خریدهای خوبی هم انجام دادیم. بازیکنان باکیفیتی به هوادار اضافه شدند که با اکثر آنها هم‌بازی بودم و امیدوارم فصل خوبی را در کنار هم پشت سر بگذاریم.

شکست استقلال مقابل هوادار/ فکری مُچ نکونام را خواباند

 

وی در مورد اینکه آیا هوادار در فصل آینده نتایج بهتری نسبت به سال گذشته خواهد گرفت یا خیر، تأکید کرد: پیش‌بینی سخت است، ولی احساس می‌کنم بهتر از فصل قبل نتیجه خواهیم گرفت. البته باید بگویم که فصل بدنسازی را تازه به اتمام رساندیم و باید بازی‌های دوستانه انجام دهیم تا بدن‌ها آزاد شوند. آن وقت می‌توان بهتر درباره تیم صحبت کرد.

مدافع تیم فوتبال هوادار راجع به قرعه این تیم برای فصل جدید یادآور شد: در فوتبال بازی راحت وجود ندارد، ولی فکر می‌کنم قرعه ما در هفته‌های ابتدایی مناسب است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم، چون در هفته‌های ابتدایی با تیم‌های مدعی بازی نمی‌کنیم. البته بعد از آن بازی‌های ما سخت‌تر خواهند شد و این می‌تواند آزاردهنده باشد. با این حال همه ما کوهی از انگیزه هستیم تا بهترین فصل هوادار را در لیگ برتر رقم بزنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا