اخبار ورزشی

گردان: در ۲۰ سال حضورم در لیگ برتر این تعطیلات بی‌سابقه بوده است/ در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی می‌کنم

گردان: در ۲۰ سال حضورم در لیگ برتر این تعطیلات بی‌سابقه بوده است/ در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی می‌کنم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، شهاب گردان بعد از پیروزی فولاد خوزستان مقابل هوادار تهران در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: متأسفانه در چهار مسابقه اول، نتوانستیم نتیجه بگیریم. در این بازی اولین برد خودمان را کسب کردیم. امتیاز گرفتن برای ما سخت بود چه برسد به اینکه حالا اولین بردمان را بعد این وقفه طولانی کسب کنیم، آنهم در مسابقه‌ای که خارج از خانه بود. البته آن‌طوری که دوست داشتیم، نتوانستیم فوتبال بازی کنیم، چرا که زمین به ما اجازه نمی‌داد. از آنجایی که زمین تمرین و زمین مسابقه فولاد فوق‌العاده است وقتی در این زمین‌ها برای مسابقه حاضر می‌شویم متأسفانه یک مقدار غافلگیر می‌شویم. درست است یک گل زدیم، اما چند موقعیت خوب گلزنی و چند موقعیت روی ضدحمله داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشدند. باز هم بابت پیروزی در این بازی خدا را شکر می‌کنیم.

اولین پیروزی فولاد با هدایت سرمربی اسپانیایی رقم خورد/ ادامه ناکامی هوادار با فکری

وی درباره وقفه‌های متوالی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: تعطیلی هم تا یک مقداری مناسب و خوب است. با اینکه تیم ما شرایط خاصی داشت و وقفه می‌توانست برای ما خوب باشد، اما اینطور وقفه لیگ هم خوب نیست. نزدیک به ۲۰ سال است که سابقه بازی در لیگ برتر را دارم. اوایل کمی اینطور تعطیل می‌شد و در دوره‌های بعد این مسئله تکرار نشد. تازه من این شانس را داشتم که چند سال در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کردم. در آن زمان همیشه برای ما بازی می‌گذاشتند، با اینکه بازی‌های تیم ملی، جام ملت‌ها و جام جهانی را در پیش داشتیم. همیشه در پایان اردیبهشت و یا نهایتاً خرداد لیگ تمام می‌شد. حتی اگر تعطیلی لیگ اتفاق می‌افتاد، لیگ به موقع تعطیل می‌شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه قرار است لیگ برتر فصل جاری تا مرداد ماه سال آینده ادامه پیدا کند، گفت: نمی‌دانم. اولین بار است که قرار است چنین اتفاقی بیفتد و تجربه آن را نداشته‌ایم. اصلاً اتفاق بد دیگری هم اینجا رخ می‌دهد و اینکه بلافاصله پس از پایان لیگ امسال، باید برای فصل بعد آماده شویم.

گردان درباره مصدومیت کریستوفر کنت دروازه‌بان خارجی فولاد خوزستان هم تصریح کرد: متأسفانه در یکی از جلسات تمرینی فولاد، کریس با یکی از بچه‌ها برخورد داشت و بالای ابرویش شکستی ایجاد شد. او به همین خاطر ناچار شد جراحی کند. خدا را شکر حالا، حال او بهتر است، اما فکر کنم بعد از این تعطیلات به شرایط نرمال می‌رسد. رقابتی که خیلی نداریم، او دروازه‌بان اول است و من سال آخری است که در فوتبال هستم و بعد از این فصل صد درصد از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا