کهگیلویه و بویراحمد

گردهمایی بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سرهنگ حسین انوری در نشست خبری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: ۳۶ عنوان برنامه با ۱۴۵ زیر برنامه طی هفته بسیج اجرا می‌شود که مهترین برنامه‌ها برپایی میز خدمت در سه نقطه شهر یاسوج مصلی امام خمینی(ره)،  شهر مادوان و منطقه سرآبتاوه است که مدیران استانی و شهرستانی پاسخ‌گوی مردم خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد گفت: با توجه به فصل بارش رزمایش پاکسازی شهر یاسوج با مشارکت پایگاه مقاومت و شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی پویش من و رفیق شهیدم خبر داد و افزود: این برنامه را پیشکسوت جنگ و دوران دفاع مقدس در فضای مجازی با بیان خاطراتی از شهدا  اجرا خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به تجلیل از فعالان عرصه بسیج گفت: نشست بصیرت در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تجدید میثاق با شهدا در روز پنجشنبه‌ و حضور در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انوری در ادامه سخنان خود در جمع اصحاب رسانه شهر یاسوج از
پویش نذر خون خبر داد و گفت:  دیدار با ۳۰ نفره از خانواده شهدا به صورت نمادین، توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع ۸۰ جهیزیه به نوعروسان از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: عصاره هفته بسیج در سوم آذر و گردهمایی بزرگ بسیجیان در مصلای شهر یاسوج اجرای برنامه و بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا