Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
گردهمایی رتبه‌های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی در همایش «آینده روشن» - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیاسی

گردهمایی رتبه‌های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی در همایش «آینده روشن»

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی برگزیده های ایران، آیین افتتاحیه نخستین گردهمایی رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی با عنوان «آینده روشن» امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

بر همین اساس بیش از ۵۰۰ نفر از رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی امروز با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) به زیارت امام هشتم رفتند.

* آینده روشن؛ فرصتی برای توجه دادن مسئولان به ظرفیت های نسل جوان

در این مراسم حجت‌الاسلام سعید کرمی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اهمیت توجه به نخبگان و سرمایه های انسانی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: امروزه دیگر پول و منابع مادی، ثروت کشورها به شمار نمی رود بلکه این سرمایه انسانی است که اهمیت دارد؛ چنان که کشور ما نیز در سایه همین سرمایه امروز در هر عرصه ای حرفی برای گفتن دارد و می درخشد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های متعدد، این مهم را مرهون تلاش نخبگان و دانشمندان جوان دانست و افزود: این گردهمایی، فرصتی برای توجه دادن مسئولان به ظرفیت های نسل جوان است و طی همین یک هفته که از اجرای آن می گذرد، بازخوردهای قابل توجهی داشته است.

* برای رشد و تلاش صادقانه علمی با امام عهد ببندید

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام سید محمد ذوالفقاری، معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دانشجویان نخبه پیشنهاد کرد: در این فرصت مغتنم تشرف به حرم مطهر رضوی برای رشد و تلاش صادقانه علمی و برافراشتن پرچم ایران، با امام رضا(ع) عهد ببندید؛ آثار انس با امام معصوم را در زندگی خود به صورت مشهود خواهید دید.

این گزارش حاکیست پس از آیین افتاحیه، دانشجویان نخبه از خوان با برکت امام رضا(ع) بهره مند شدند.

یادآور می شود نخستین رویداد «آینده روشن» به‌ همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آستان قدس رضوی، مهر و آبان ماه جاری با حضور رتبه های برتر کنکور سراسری در مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا