البرز

گردهمایی یاوران امر به معروف و نهی از منکر در ساوجبلاغ برگزار شد

به گزارش برگزیده های ایران از ساوجبلاغ، گردهمایی یاوران امر به معروف و نهی از منکر ویژه خواهران در شهرستان ساوجبلاغ با حضور امام جمعه ساوجبلاغ فرمانده سپاه ساوجبلاغ سرپرست اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ و سایر مسئولین فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

در این گردهمایی که در سالروز رحلت حضرت معصومه در مصلای نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد حجت الاسلام حسین علاءالدین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر نقش ویژه بانوان در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ در این گردهمایی گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به توجه ویژه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند است و ما برای تعالی جامعه راهی جز بازگشت به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نداریم.

در بخش دیگری از این مراسم سرکار خانم هادی خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار اهتمام به موضوع امر به معروف و نهی از منکر را یکی از ویژه‌گی‌های اصلی آن شهید دانست و فرهنگ شهید و شهادت را عامل نجات و پیشرفت جامعه معرفی کرد.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا