چهارمحال و بختیاری

گره زدن اقتصاد به مذاکرات، جنگ روانی است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فارسان با بیان اینکه گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات یک جنگ روانی و ادراکی برای ملتهب کردن جامعه است، گفت: بارها گفته‌ایم و شنیده‌ایم که تحریم‌ها نهایتا ۲۰درصد در وضعیت اقتصادی ایران تأثیر دارد.

امام جمعه فارسان ادامه داد: دولت به طور جدی در پی رفع تحریم‌هاست و اساسا تمرکز خود بر مذاکره را رفع تحریم قرار داده است.

وی، فرهنگ‌سازی برای کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر صحیح در مدیران و مسئولان کشور، نظارت بر کار بانک‌ها، اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی و مالیاتی، تدوین قانون برای اصلاح فضای کسب و کار، فروش اموال مازاد دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و شفاف‌سازی میزان حقوق و مزایای دولتی را از جمله راهکارهایی دانست که اجرای آن‌ها می‌تواند باعث بهبود اوضاع اقتصاد کشور شود.

ملک‌پور افزود: ایده‌ توافق موقت گفت‌وگوها ایده‌ای طراحی شده از سوی آمریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند. 

وی ادامه داد: اظهارات ضدایرانی اخیر مقامات صهیونیستی، بیش از آنکه نشان‌گر تهدید از جانب صهیونیست‌ها باشد، نمایان‌گر عجز و ناتوانی آنان در این مرحله از بازی است. 

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا