خراسان رضوی

گره گشایی از ۱۰۰ فقره کیف قاپی در مشهد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند ۵ نفره کیف قاپان حرفه ای در مشهد خبر داد.

سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده گفت: پیرو شکایت تعدادی از شهروندان مشهدی در خصوص کیف قاپی های سریالی، پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان برای شناسایی عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از مالباختگان و شاهدان مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی ۵ نفر انجام می شود. با به دست آمدن مشخصات ظاهری متهمان، اقدامات برای دستگیری آنان آغاز شد. کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی استان با راهنمایی شاکیان، بررسی سرنخ‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین موفق به شناسایی متهمان شدند.

سردار قربان زاده خاطرنشان کرد: ماموران با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمان و جمع‌آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، ۲ تن از آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند و در ادامه ۳ همدست آن ها نیز به همراه ۳ مالخر اموال مسروقه در دام پلیس گرفتار شدند.

وی افزود: متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند و در تحقیقات به عمل آمده، به جرم خود مبنی بر بیش از ۱۰۰فقره  کیف قاپی همراه با زورگیری اعتراف کردند. این افراد تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا