چهارمحال و بختیاری

گروه‌های مردمی و بخش خصوصی برای خدمات رسانی به مردم بسیج شده‌اند

گروه‌های مردمی و بخش خصوصی برای خدمات رسانی به مردم بسیج شده‌اند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ،غلامعلی حیدری شامگاه سه شنبه ۲۵ بهمن در گفت و گوی رسانه ای اظهار داشت: با وجود وضعیت قرمز در ۶ شهرستان استان اما شرایط تحت کنترل است و تمامی استان برای کاهش آسیب های ناشی از بارش برف بسیج شده است.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند و با تلاش نیروهای خدماتی استان هم‌اکنون آب، برق، گاز و تلفن مناطق مختلف استان وصل است ولی آب و برق ۳۰ روستا به‌علت بارندگی قطع است.

استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر ارتفاع برف در برخی شهرستان‌های استان به ۲ و نیم متر و در برخی گردنه ها به حدود سه متر می رسد.

حیدری در خصوص تردد در محورهای اصلی استان نیز گفت: هم‌اکنون مسیر ارتباطی در گردنه‌های تاراز، چری و شاه‌منصوری به‌علت سقوط بهمن مسدود شده و تردد در بقیه راه‌های چهارمحال و بختیاری اگرچه با کندی انجام می گیرد اما برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: به دستور وزیر کشور از ۶ استان معین کشور دستگاه و ماشین‌آلات به چهارمحال و بختیاری اعزام شده است و به‌ محض مناسب شدن شرایط آب و هوایی از طریق بالگرد به روستاهای دورافتاده چهارمحال و بختیاری خدمات‌رسانی می‌شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا