کرمانشاه

گریز ۱۵ درصدی کرمانشاهیان از واکسیناسیون!/ «کرونا» با چهره‌ جدیدی دیگری آمد

سارا شاه‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص سویه جدید کرونا، اظهار داشت: سویه جهش یافته‌ای از بیماری کرونا در کشورهای آفریقایی دیده شده که متأسفانه این سویه بسیار قدرت انتقال و سرایت‌پذیری بالایی دارد.

وی با بیان اینکه تا بدین لحظه موردی از این سویه جهش یافته ویروس کرونا در کشور گزارش نشده است، افزود: احتمال ورود این سویه همانند سویه‌های دیگر به کشور وجود دارد و بیشتر واکسن نزده‌ها در معرض خطر هستند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه حدود ۱۵ درصد افراد واجد شرایط یعنی افراد بالای ۱۲ سال هنوز نوبت اول واکسن خود را تزریق نکرده‌اند؛ این افراد واقعا در معرض خطر ابتلا هستند.

وی ادامه داد: به این افراد توصیه می‌شود که اگر تا امروز تردیدی یا قصدی برای تزریق واکسن نداشته حتما تصمیمی درست و منطقی برای سلامت خود بگیرند و برای دریافت واکسن اقدام کنند.

شاه‌آبادی خاطرنشان کرد: همکاران برای کسانی که امکان مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی را ندارند با مراجعه صورت خانه به خانه به درب منازل، واکسیناسیون را انجام خواهند داد.

وی در خصوص آخرین اخبار از تزریق واکسن کارمندان و اصناف، گفت: خوشبختانه درصد زیادی از این اقشار اقدام به تزریق واکسن کرده و به واکسن‌نزده‌ها هم تذکرات لازم داده شده که باید حتما واکسن تزریق کنند.

شاه‌آبادی در پایان، متذکر شد: اگر بالای ۹۰ درصد افراد جامعه دو نوبت واکسن را تزریق کنند می‌توانیم امیدوار به ایجاد ایمنی لازم در جامعه باشیم.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا