اخبار روز

گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از مرز مهران/ آیا ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران رو به اتمام است؟ + فیلم

گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از مرز مهران/ آیا ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران رو به اتمام است؟ + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از مرز مهران، ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران طبق اعلام مسئولان بیش از ۱۰۰ هزار خودرو‌ است که تاکنون ۴۰ هزار خودرو در ‌پارکینگ‌ شماره یک اربعین پارک شده‌‌‌ و هنوز در پارکینگ شماره ۲ خودرویی پارک نشده است.‌

علی عباس شفیعی فرماندار مهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در مهران با بیان اینکه پارکینگ اربعین ظرفیت ۱۰۰ هزار خودرو را دارد اظهار داشت: تاکنون ۴۰ هزار خودرو در پارکینگ اربعین پارک شده است و پارکینگ شماره دوی اربعین و همچنین پارکینگ نیروی انتظامی‌، پارکینگ دانشگاه آزاد و پارکینگ‌های خصوصی خالی از خودروست.

خروج ۷۰۰هزار زائر اربعین از ۶ پایانه مرزی/ ترافیک سنگین در ورودی شهر مهران

فرماندار مهران با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت تأمین آب و یخ در پارکینگ اربعین انجام شده است افزود: در مکان‌های مختلف آب خنک بین زوار توزیع می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه “از بامداد تا ۱۱ امروز ۹۵ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند” اضافه کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته ۱۴۶ هزار نفر از این مرز بین‌المللی ورود و خروج داشته‌اند.

به گزارش برگزیده های ایران، بیش از ۶۶ درصد زائران اربعین از طریق سامانه سماح مرز مهران را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند.

گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از مرز مهران را ببینید:

.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا