چهارمحال و بختیاری

گزارش هواشناسی از میزان بارش سامانه اخیر/ همچنان شاهد کمبود بارش هستیم

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری استان ۱۵۰ میلی‌متر گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل در حدود ۱۲ درصد کاهش یافته یافته است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه در حدود ۱۱ درصد کاهش بارندگی داریم.

وی افزود: بیشترین میزان بارش سامانه جدید در ایستگاه لردگان با ۱۲۸ میلی‌متر باران به ثبت رسیده است و در کوهرنگ ۱۲۶ میلی‌متر باران داشتیم.

چراغپور اضافه کرد: از اواسط امروز فعالیت سامانه بارشی در نواحی غربی چهارمحال و بختیاری شامل کوهرنگ، اردل، لردگان آغاز می‌شود و به تدریج تا شب تمام نقاط استان را در برمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: تا ظهر فردا بارش در مناطقی چون کوهرنگ، فارسان، اردل، کیار، شرق و جنوب بروجن، شرق خانمیرزا به صورت برف و باران خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: طی روز سه‌شنبه شاهد وزش باد شدید در استان به ویژه نیمه شمالی هستیم و شاهد عبور سیستم خواهیم بود و از روز چهارشنبه دما به صورت محسوسی کاهش پیدا می‌کند و پدیده مه را در برخی از مناطق جنوبی انتظار داریم.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا