اخبار روز

گفتگو با «احسان عطایا» عضو جهاد اسلامی| پیام‌ها و سرنوشت «طوفان الاقصی»/ تأکید بر قریب‌الوقوع بودن فروپاشی اسرائیل

گفتگو با «احسان عطایا» عضو جهاد اسلامی| پیام‌ها و سرنوشت «طوفان الاقصی»/ تأکید بر قریب‌الوقوع بودن فروپاشی اسرائیل

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، «احسان عطایا» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به تمجید از عملیات بزرگ مقاومت با عنوان «طوفان الاقصی» پرداخت که بامداد امروز شنبه پانزدهم مهر آغاز شد و تاکنون به هلاکت دهها صهیونیست و زخمی شدن صدها نفر دیگر منجر شد.

واکنش شخصیت‌های عراقی به عملیات امروز مقاومت فلسطین

عطایا در گفتگو با خبرنگار برگزیده های ایران درباره پیام‌های عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی، شکننده و متزلزل بودن رژیم صهیونیستی و قریب‌الوقوع بودن شکست کوبنده و قاطع آن و نیز قدرت و اقتدار مقاومت را مورد تأکید قرار داد.

وی تصریح کرد این عملیات بر قدرت مقاومت و پافشاری بر ادامه نبرد نظامی با دشمن صهیونیستی تا زمان آزادی اسیران و سرزمین فلسطین و مقدسات آن و تمام اراضی عربی اشغالی در مسیر آزادی همه منطقه از زیر سلطه آمریکایی و صهیونیستی به‌یاری خدا تأکید کرد.

عضو جنبش جهاد اسلامی درباره سرنوشت عملیات طوفان الاقصی نیز تأکید کرد: نتیجه آن قطعاً تحقق پیروزی جدیدی از طریق این رویارویی‌ها خواهد بود که بامداد امروز آغاز شد تا پیروزی بزرگ و دستاورد مهم یعنی آزادسازی تمام سرزمین فلسطین محقق شود.

وی درباره پیام‌های این عملیات گفت: این پیام واضح و روشن که تمام روند سازش و عادی‌سازی هرگز قادر به نجات پروژه رژیم صهیونیستی نخواهد بود و هرگز نمی‌تواند در برابر مقاومت برای ادامه نبرد در راستای تحقق هدف نهایی یعنی آزادی سرزمین فلسطین مانع و خلل ایجاد کند.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا