کهگیلویه و بویراحمد

گلایه استاندار نزد رئیس‌جمهور/نیروهای انقلابی معرفی کرده‌ایم اما تعلل می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران است در همین خصوص مدیرانی جهادی، انقلابی و همسو با دولت به وزارت‌خانه‌ها و سازمان معرفی کردیم اما برای انتخاب آنها تعلل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان در بخش گردشگری، آب، نفت و گاز، معادن و سایر حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید که از دولت سیزدهم می‌خواهیم به کمک استان بیاید و در این زمینه جدی ورود کند.

وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور و برخی اعضای دولت در نهم مهرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: اعتباراتی خوبی در این سفر برای استان مصوب شد، انتظار ما این است که مساعدت ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات عمرانی به استان شود.

در ادامه حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ به تاخیر تکمیل پروژه پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و گفت: نیاز است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار بیشتری را تزریق کند.

سید ناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت هم در این دیدار خواستار توجه ویژه دولت برای رفع مشکل بیکاری این دو شهرستان شد.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون گفت: سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایدرو، هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) نسبت به سرمایه گذاری در استان اقدام کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا