کهگیلویه و بویراحمد

گلایه جمعی از اهالی روستای درغک نسبت به فضای کتابخانه این روستا+تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از دیشموک، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و آغاز هفته بسیج جمعی از معلمین و دانش آموزان روستای درغک به همراه شورای روستای درغک و فرمانده پایگاه بسیج درغک، با هدف آشنایی کتابخانه، از فضا و امکانات کتابخانه درغک، آرشیو کتاب‌های درسی و غیردرسی و بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

در این بازدید، دانش‌آموزان از جاده ارتباطی منتهی به کتابخانه بویژه برای فصل پاییز و زمستان ابراز گلایه داشته و خواستار رفع مشکلات این کتابخانه شدند.

همچنین نبود وسیله گرمایشی و سرمایشی در سالن مطالعه این کتابخانه یکی از مهمترین مشکلات کتابخانه روستای درغک‌بود.

معلمان و دانش آموزان از اقای رحیمی سفیر و نماینده بنیاد علوی خواستار توجه ویژه جهت رفع مشکلات کتابخانه شدند.

یکی از اهالی ساکن‌در روستا به خبرنگار فارس  در رابطه با مشکلات کتابخانه روستای با بیان اینکه  جاده ورودی کتابخانه و نبود جدول که تردد را یرای مراجعین سخت ودشوار می کند عنوان کرد: کمبود تجهیزات ازجمله قفسه،وسایل سرمایشی وگرمایشی و آبسردکن از عمده ترین مشکلات این ساختمان می باشد.

به گزارش فارس؛  کتابخانه روستای درغک با وجود این همه مشکلاتی که دارد، مرکز و پایگاه و کانون‌ فرهنگی این روستا بوده وبسیاری از خدمات‌فرهنگی‌اجتماعی،آموزش،نشست‌های‌،بصیرتی،سیاسی،فرهنگی در این مکان صورت می‌پذیرد و حتی بعضا در این ساختمان برنامه هایی درجهت همکاری با بسیج خواهران، اجرا می شود.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۷

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا