اصفهان

گلایه فرماندار اصفهان از کوتاهی برخی از مسؤولان در رسیدگی به خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اصفهان اظهار کرد: باید در مقام عمل، قدردان خون شهیدان بود و خانواده این عزیزان را تکریم کنیم.

وی بر انعکاس برخی از اقدامات نیکوکارانه و عام‌المنفعه خانواده شهدا و دیگر اقدامات فرهنگی آنان همچون ثبت خاطرات شهدای گرانقدر تأکید کرد و گفت: همه باید خود را در برابر شهدا مسؤول بدانند.

احمدی مزین کردن کوچه‌ها، خیابان ‌ها و میادین شهر و روستاها به ویژه کلانشهر اصفهان به نام شهدا را از مهمترین اقدامات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیان و تصریح کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اداره‌ها به نصب تمثال مبارک شهدای گرانقدر در سطح شهرها، روستاها و همچنین اداره‌ها اقدام کنند.

فرمانداری اصفهان با تأکید بر لزوم تغییر و تحول در این شورا برای کاربردی کردن مصوبه‌های آن افزود: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند توجه جدی مسؤولان بوده و با هم‌افزایی، هم‌اندیشی و اقدامات جهادگونه می‌توان اهداف آن را محقق کرد.
  
وی تهیه تقویم در حوزه ایثار و شهادت را حائز اهمیت دانست و از اعضای شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خواست با جدیت تقویمی جامع و روز شمار متشکل از یادواره‌ها، آئین‌ها و … تهیه کنند.

احمدی نقش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، پژوهشگران، اصناف و بازار، صدا و سیما و رسانه‌ها را در ترویج ایثار و شهادت مهم دانست و تلاش و ارائه راهکارهای اجرایی و کاربردی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان را خواستار شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا