چهارمحال و بختیاری

گلایه فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از کم‌توجهی مسؤولان به مردم زلزله‌زده کوهرنگ

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد سردار علی محمد اکبری ظهر امروز در بازدید مشترک مسؤولان استانی از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ گفت: دیگر بازدید و سرزدن به درد مردم زلزله‌زده نمی‌خورد و در حال حاضر مردم انتظار کار از مسؤولان دارند تا هرچه سریع‌تر مشکلات این مناطق برطرف شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) ادامه داد: متاسفانه توجه مسؤولان کشوری به دیگر استان‌های زلزله‌زده نسبت به استان چهارمحال و بختیاری بیشتر بوده و نیاز است پشتیبانی‌های لازم از سوی بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان هرچه سریع‌تر صورت پذیرد زیرا کماکان مردم این مناطق با مشکلات جدی در این ایام سرد سال مواجه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از بدو وقوع زلزله مجموعه سپاه استان قرارگاهی تحت عنوان بازسازی مناطق زلزله‌زده ایجاد کرد و گروه‌های جهادی به این منطقه گسیل شده و اقدامات خوبی رقم زده شد اما کافی نبوده و لازم است مسؤولان خیلی قوی‌تر، این قرارگاه را حمایت کنند.

اکبری تاکید کرد: از مجموعه بنیاد مسکن هم خواهشمندیم در خصوص بازسازی و ترمیم خانه‌های آسیب‌دیده،  مردم را کاملا توجیه کنند و مسئله‌های حقوقی و مالکیتی و مالی را کاملا برای مردم تشریح کرده تا در آینده مشکلی ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: خواهش دیگر ما بازسازی برخی از منازلی است که نیازمند ترمیم هستند اما سازه آن‌ها غیر استاندارد بوده و احتمال تخریب مجدد و بروز خطر برای ساکنان‌ آن‌ها در هر حادثه‌ی دیگر وجود دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در پایان تصریح کرد: مجموعه سپاه استان برای رفع مشکلات مردم زلزله‌زده این مناطق اعلام آمادگی کامل می‌کند و امید است که همه دستگاه‌ها در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا