خراسان رضوی

گلایه های امام جمعه تربت جام از وضعیت مبهم انتخاب شهردار

به گزارش برگزیده های ایران از تربت‌جام، حجت‌الاسلام معتمدی فر افزود: مسئولان استانی و شورا برای این تعلل باید پاسخگوی مردم باشند که گفتند اگر شهردار در تربت‌جام ندارید ما بیاوریم، آیا ۴ ماه زمان در معرفی شهردار کافی نبود؟ با فرصت سوزی به حیثیت شهر چوب حراج نزدید؟

وی افزود: شخصی که مدنظر برای شهرداری تربت‌جام بود به‌هیچ‌عنوان وارد شهرداری نخواهد شد و این امر از امروز فردا کردن‌های مدیران استانی مشخص بود.

معتمدی فر خاطرنشان کرد: تربت‌جام منبع صادرات نیروی انسانی است و مسئولانی که امروز و فردا کردند تا شهردار متعهد و دلسوز انتخاب کنند مکلف به جبران هستند. شورا در انتخاب شهردار نباید از چاله به چاه بیفتد، باید شهرداری برگزیند تا برای توسعه شهری نگاه یکسان به تمام نقاط شهر در همه حوزه‌ها داشته باشد چراکه در اجرای این امر ‌شیعه و سنی، بومی و غیربومی ندارد.

وی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت حقوق پاکبانان گفت: پیمانکار فعلی هیچ تعهدی نسبت به پاکبانان ندارد، چند ماه حقوق و بیمه آنان عقب‌افتاده است و اصلاً دلش به حال پاکبانان ‌نمی‌سوزد.

امام‌جمعه تربت‌جام در ادامه از همراهی مدیران در راه اندازی کمپ ماده ۱۶ قدردانی کرد و گفت: طی دو روز گذشته تعداد ۱۰۰ نفر از افرادی که دچار آسیب شده بودند از سطح شهر جمع‌آوری شده و در این کمپ تحت درمان قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا