گلستان

گلستان با زندگی مسالمت‌آمیز ۱۷ قومیت نماد وحدت در کشور است/ سنی وهابی و شیعه انگلیسی به یک اندازه خطرناک است+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امشب در سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: برادران بدانید هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است.

وی تصریح کرد: من چند بار دیگر هم گفته‌ام سنی وهابی و شیعه انگلیسی دو لبه یک قیچی هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به یک اندازه خطرناک هستند.


همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در گرگان


همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در گرگان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در ماجرای داعش درک کردیم که اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند همه تعالیم مکتب وحی آسیب خواهد دید و فرقی بین سنی و شیعه نیست.

ملک شاهکوهی افزود: بحمدلله نعمت ولایت فقیه در ایران اسلامی و اعتقاد قلبی ایشان نسبت به مسئله وحدت تمام نقشه‌های دشمنان اسلامی ناب محمدی را برهم زده است.


همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در گرگان


همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در گرگان

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ قومیت مختلف در استان گلستان در کنار هم با آرامش و آسایش بدون کوچکترین مشکلی زندگی می‌کنند و حقیقتا گلستان رنگین کمانی از اقوام و نماد وحدت در ایران است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: من سال‌ها تجربه زندگی در کنار رزمندگان کردستان در دفاع مقدس را دارم و باورم به مسئله وحدت ریشه در دفاع مقدس دارد.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور نیز در حاشیه در این همایش گفت: حفظ و تقویت وحدت نباید صرفا شعاری باشد و ضرورت دارد در عمل تا جایی که توان داریم در حوزه تقریب اقوام و مذاهب تلاش کنیم.

 

یوسف ارجونی اتحاد و همدلی اقوام و مذاهب را در استان گلستان مثال‌زدنی عنوان کرد و ادامه داد: استان گلستان جزو استان‌هایی است که اقوام و مذاهب مختلف در آن در سایه اتحاد و همدلی زندگی می‌کنند و این اتحاد مثال‌زدنی نمونه‌ای بارز از وحدت و برادری اهل تسنن و تشیع است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج مداحان کشور چند سالی است که با رویکرد وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب به ویژه در موضوع ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت اقدامات اثرگذاری را در سطح کشور انجام داده است و در همین راستا نسبت به شناسایی گروه‌های مختلف نغمه‌سرایی اقدام و سازماندهی این گروه‌ها را که از ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت هستند را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است «همایش نغمه‌سرایان اهل سنت کشور» با شعار محوری «بسیج نغمه وحدت» از برنامه‌های محوری سازمان بسیج مداحان کشور در هفته بسیج است، مهمترین هدف این همایش ایجاد وحدت، یکپارچگی و برادری نسبت به همه اقوام و مذاهب در سطح کشور است.

همایش امروز چهارشنبه سوم آذر با حضور جمعی از مداحان، نویسندگان و علمای اهل سنت ۱۰ استان در گرگان برگزار  شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا