مرکزی

گل‌محمدی: فقط ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم/ آلومینیوم، پدیده لیگ است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، یحیی گلمحمدی امشب در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه به شهر باصفای اراک آمدیم و از استقبال گرم همه هواداران تشکر می‌کنم و از دیدن آنها خوشحال شدیم.

وی افزود: هفته سوم با توجه به شرایط جدول، بازی فردا حساسیت زیادی  دارد.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران  بیان کرد: آلومینیوم اراک یک تیم دونده، یک دست و پدیده لیگ برتر است، مشخص است که با این تیم خوب کار شده و از نظر تیمی شرایط خوبی دارند،  از نظر فیزیکی و دوندگی تیم خوبی است.

گل‌محمدی افزود: بازی‌کردن در اراک برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز است، دیدار سختی داریم، با تمام تمرکز باید مقابل این تیم بازی کنیم، مهم است که بتوانیم بازی را خوب مدیریت کنیم، باید به بازی سرعت دهیم، زمین چمن هم شرایط خوبی دارد امیدواریم بازی خوبی شاهد باشیم و کسانی که بازی می‌بینند لذت ببرند.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم، هدف گرفتن سه امتیاز است و باید مبارزه کنیم برای گرفتن این سه امتیاز.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکل صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های ایرانی حل شد، بیشترین مشکلات ما مالی است، ۱۰۰ میلیارد از AFC طلب‌ داریم، اگر پرداخت می‌شد بدون دردسر مجوز حرفه‌ای برای تیم صادر می‌شد، ولی در مجموع شرایطی که برای باشگاه‌های ایرانی وجود دارد شرایط خوبی نیست  که نشان می‌دهد ساختار فوتبال ضعیف است و خیلی باید نسبت به این مسائل کار کنیم.

 گل‌محمدی بیان کرد: تیم آلومینیوم ساختار و امکانات خوبی دارد، می تواند باشگاه کاملا حرفه‌ای در آینده باشد اگر سرمایه‌گذاری خوبی شود می‌تواند به عنوان مدعی قهرمانی و قطب فوتبال خودش را معرفی کند که نیاز به برنامه خوب و مدونی دارد.

وی تصریح کرد:‌هواداران نگران بحث داوری هستند، پنالتی‌هایی که گرفته شد نگران کننده است  و نگرانی ایجاد کرده که باید با دقت بیشتری رسیدگی شود و تمرکز بیشتری روی دیدن این صحنه‌ها صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنم از هواداران، اینجا هم استقبال خوبی صورت گرفت،  پرسپولیس هواداران بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد که انتظار داریم هواداران شرایط را کرونا را در نظر بگیرند و مراقب باشند که خطر نزدیک است، نگران سلامتی همه هواداران هستیم، سلامتی آنها از همه چیز برای ما مهم است.

 سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد:‌ ما چهار تا از پنج تا گل به ثمر رسیده توسط مهاجمان به ثمر نشسته که  نقطه روشن بازی‌ها است، باید سعی کنیم تمرکز بیشتری داشته باشیم، مسئولیت هر اتفاقی از نظر فنی بر عهده من است،  در دفاع باید بیشتر مراقبت کنیم، خط حمله به خوبی گل می‌زند، امیدوارم به آینده، امکان اینکه شاید پنجره باز شود در آینده ممکن نباشد، شرایط برای همه تیم‌ها برابر باشد، بخشی از مشکلات مربوط است به وجود تبعیض در قوانین، شرایطی فراهم شده که فقط ما نمی‌توانیم از بین ۱۶ تیم بازیکن خارجی بگیریم، مشکلات باشگاه زیاد است، اما با وجود هواداران خوب سعی کردیم با تمام  مشکلات خوب بازی کنیم.

انتهای پیام/   


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا