اخبار ورزشی

گنجویی: اردوی مشترک تنیسورهای ایرانی با روسیه مهرماه برگزار می‌شود

گنجویی: اردوی مشترک تنیسورهای ایرانی با روسیه مهرماه برگزار می‌شود

– اخبار ورزشی –

فریده گنجویی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: در تنیس دختران ماه شلوغی در پیش داریم. هم مشکات الزهرا صفی به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود و هم اعزام تیم ملی تنیس دختران را به مسابقات بیلی جین کینگ کاپ در بحرین در پیش داریم.

راهیابی ۱۶ تنیسور به مرحله یک هشتم نهایی جدول اصلی رقابت‌های هزار امتیازی

 

وی افزود: شرکت در بازی‌های آسیایی بزرگترین رویدادی است که در بخش دختران اتفاق می‌افتد و برای حضور در این مسابقات برنامه‌ها از یک سال پیش دنبال می‌شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس درخصوص مسابقات بیلی جین کینگ کاپ اظهار داشت: سال گذشته هم بازیکنان را به مالزی اعزام کردیم که با توجه به شرایطی که آن زمان داشتیم و مشکلات ناشی از مثبت شدن تست کرونای دو نفر از بازیکنان ما بود شرایط سختی برای تیم ما ایجاد شد به ویژه که در گروه سختی هم در قرعه کشی قرار گرفتیم. با این حال بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و در گروه خودشان ماندند، اما انتظار ما از دختران تنیس ایران بیشتر از این است با توجه به اینکه مشکلات برای دو نفر از بازیکنان اصلی یعنی مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی پیش آمد نتوانستیم مسابقات را آنگونه که انتظار داشتیم پیش ببریم.

وی شرایط تیم ملی تنیس را در مسابقات امسال خوب ارزیابی کرد و افزود: امسال شرایط تیم ما خیلی بهتر است و در حال حاضر بازیکنان در حال تمرین و حضور در مسابقاتی هستند که فدراسیون برنامه ریزی کرده است عملکردشان توسط مربی تیم ملی ارزیابی می‌شود همچنین جلسات متعدد کمیته فنی درخصوص برنامه‌های تیم ملی برگزار می‌شود.

گنجویی همچنین از اردوی مشترک تنیسورهای ملی پوش با روسیه خبر داد و گفت: درخصوص کیفیت تمرین به این نتیجه رسیدیم از تیم روسیه و بازیکنان رنکینگ دار دعوت کردیم تا اردوی مشترک ده روزه‌ای را با تیم ما داشته باشند که دهه دوم مهرماه این اردو برگزار می‌شود و متصل به اعزام به بحرین است.

وی یادآور شد: همچنین از یک بازیکن خارجی دعوت شده است که به عنوان حریف تمرینی در تمام مراحل اردو و مسابقه حضور داشته و با تیم اعزام شوند تا بازیکنان از شرایط آمادگی خوبی برخوردار باشند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا