علمی و فناوری

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با فناوری ارتباط ماهواره‌ای در راه است/ عکس

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با فناوری ارتباط ماهواره‌ای در راه است/ عکس

چند ماه پیش برای اولین‌بار شایعات از توسعه یک گوشی تاشو جدید از سوی شیائومی خبر دادند؛ گوشی هوشمندی که از طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ بهره می‌برد و نام شیائومی میکس فلیپ را یدک می‌کشد. حالا این گوشی موفق به کسب تأییدیه در چین شده که از پشتیبانی آن از ارتباط ماهواره‌ای خبر می‌دهد.

طبق شایعات، شیائومی در سال جاری میلادی از دو گوشی تاشو مختلف رونمایی می‌کند. یکی از این محصولات میکس فولد ۴ خواهد بود و دیگری گوشی کاملاً جدید میکس فلیپ. حالا این دستگاه جدید تأییدیه دریافت کرده است.

شیائومی میکس فلیپ با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای

گوشی تاشو جدید شیائومی امروز موفق به کسب تأییدیه از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین شده است. این تأییدیه یک ویژگی مهم گوشی آینده شیائومی را برملا می‌کند: پشتیبانی از فناوری ارتباط ماهواره‌ای. بنابراین شیائومی هم می‌خواهد وارد بازار داغ ارتباط ماهواره‌ای شود و احتمالاً در آینده پرچمدارهای این شرکت قادر به پشتیبانی از این فناوری خواهند بود. البته باید منتظر ماند و دید میکس فلیپ در بازار جهانی هم عرضه می‌شود یا مخصوص بازار چین خواهد بود.

شیائومی میکس فلیپ

براساس این تأییدیه، گوشی آینده شیائومی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند و شبکه ارتباطی ۵G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که البته هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها عجیب نیستند. این تأییدیه مشخصات گوشی تاشو شیائومی را برملا نمی‌کند، بااین‌حال تا به امروز شاهد انتشار شایعاتی درباره این دستگاه بوده‌ایم.

براساس شایعات، شیائومی میکس فلیپ به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود و همچنین دوربین اصلی سه‌گانه مشابه اوپو فایند N3 فلیپ با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد داشت. این دستگاه با بدنه باریک از راه می‌رسد؛ مشابه گوشی‌های سری میکس فولد.

انتظار می‌رود شیائومی میکس فلیپ همراه با میکس فولد ۴ معرفی شود، بااین‌حال هنوز مشخص نیست این دستگاه وارد بازار جهانی خواهد شد یا اینکه فقط کاربران در چین به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

  • بیشتر بخوانید:

  • اپل پس از سال‌ها، به دارندگان آیفون ۷ غرامت می‌دهد

  • ایران یک سلاح جدید رو کرده!/ عکس

  • دوپینگ اوکراین به سبک مکرون/ ۴۰ موشک در راه اوکراین/ عکس

  • آمریکا دست بر جنگنده F-۳۵ برد!

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا