کهگیلویه و بویراحمد

گچساران مختص یک طایفه نیست /همه ما سربازان پرتلاش نظام جمهوری اسلامی هستیم

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران روانبخش دیهیم در آئین معارفه گچساران اظهار کرد: از همه کسانی که به من اعتماد کردند و در راس آن‌ها نماینده و استاندار محترم تقدیر می‌کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم در توسعه شهرستان قدم بردارم،این استقبال بی نظیر شما کار من را سنگین تر کرده و سخت تر کرده و تلاش می‌کنم تا بتوان‌م وظیفه خود را در راستای خدمت رسانی به مردم انجام دهم. 

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: این شهر طوایف مختلفی دارد و شهر مخصوص یک طایفه نیست به خصوص گچساران که به دلیل صنعت نفت و گاز شهری مهاجرپذیر است.

دیهیم عنوان کرد: آنچه در توان داریم باید در عمل پیاده کنیم، به عنوان یک سرباز تلاش گر و وفادار برای توسعه و رفع مشکلات شهرستان در کنار مردم خواهم بود و سعی می‌کنم مدیری جهادی برای شهرم بوده و باهمدیگر و تعامل گره از کارها باز کنیم.

وی گفت: امیدوارم خداوند این توفیق را به من دهد تا خالصانه به مردم خدمت کرده و در آخرت شرمنده شهدا و مردم نباشم .

فرماندار گچساران اضافه کرد: انتظار داریم نماینده و استاندار یاری گر ما برای خدمت به مردم شهرستان باشند.

 

علیرضا اتابک نیز در این آیین افزود: برای ماندن خود در پست فرمانداری با هیچ کسی حرف نزدم.

وی بیان کرد: کار کردن در شرایط امروز بسیار سخت است،آن هم شهرستانی که کریدور استان‌های جنوبی است و ۱۰ درصد نفت و گاز کشور را به خود اختصاص داده، ۱۷ درصد جوانان در این شهرستان بیکار می‌باشد که خیلی نگران کننده می باشد.

فرماندار سابق گچساران ادامه داد: وقتی وارد این میدان شدید، متوجه می‌شوید که حکمرانی ساده نیست، مسائل خاص خود را دارد، کسانی جلوی درب فرمانداری تجمع می‌کنند، پدری که ۷ فوق لیسانس در خانه دارد، جلوی درب فرمانداری می‌آید  در این موقع‌ها است که می‌فهمی کاری از دستت ساخته نیست.

انابک بیان کرد: من چهارچوب و فکر دارم، خط قرمز من در جمهوری اسلامی و رهبری است، ولی اشتباه ما این است که کسانی که دارای فکر هستند را برچسپ می‌زنیم.

وی اضافه کرد: من در بحرانی‌ترین شرایط به گچساران آمدم، زمانی که نماینده اعتبار نامه اش رد و کرونا به اوج خود رسیده بود.

اتابک تصریح کرد: با تلاشی صادقانه در راه خدمت به مردم و نظام گام برداشتم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا