Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
گیلان از فردا بارانی می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

گیلان از فردا بارانی می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، محمد دادرس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش دمای هوا از عصر فردا در گیلان اظهار کرد: با ورود سامانه هوای سرد و بارشی به آسمان گیلان، بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در مناطق کوهستانی از عصر فردا آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا از روز دشنبه در سراسر ایتان بیان کرد: وزش شدید باد و کاهش دمای ۶ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوای گیلان از پدیده‌های جوی در این مدت است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به شدت یافتن بارش‌ها در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه، افزود: با توجه به احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها، شهروندان و مسافران از مستقر شدن در مجاورت رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با بیان توصیه‌های لازم و ضروری برای فعالیت‌های دریانوردی گفت: دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتیمتر، برای فعالیت دریانوردی و صید مناسب و فردا با ارتفاع موج ۱۰ سانتیمتر تا یک متر و ۵۰ سانتی متر، از عصر نامناسب است.

به گزارش فارس، دمای فعلی شهررشت، مرکز گیلان، ۱۹ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۸۰ درصد است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا