اخبار تکنولوژی

گیمین ۲۰۲۱ دانشگاه شریف در آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

گیمین با دید آموزش و ایجاد فرصتی برای کسب تجربه در قالب بازی برپا شده‌است. این رویداد علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای کسب و انتقال تجربه، فضایی مهیج را در طول دو روز با امکان مشارکت و یادگیری کار تیمی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان در گیمین پس از ثبت نام در این رویداد، به دوره‌های آموزشی متنوع و کاربردی، به‌صورت رایگان دسترسی خواهندداشت. این آموزش‌ها نه‌تنها در مدت زمان دو روزهٔ بازی می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد، بلکه در ادامهٔ مسیر شغلی افراد شرکت‌کننده نیز می‌تواند موثر واقع شود.

تیم اول برگزیده گیمین ۲۰۲۱، برنده ۲۵۰ میلیون ریال، تیم دوم برندهٔ ۲۰۰ میلیون ریال و تیم سوم برندهٔ ۱۵۰ میلیون ریال جایزه خواهدشد. علاوه بر سه تیم برنده، جایزه‌های دیگری نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده‌است.

گیمین ۲۰۲۱ به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

گیمین در دوره‌های گذشته تنها از کشور ایران شرکت‌کننده می‌پذیرفت؛ اما در پنجمین دوره از این رویداد در سال ۱۴۰۰، به‌صورت بین المللی برگزار می‌شود و شاهد شرکت‌کنندگانی از تمام کشورهای دنیا خواهیم‌بود. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای ثبت نام از طریق این لینک اقدام کنند.( https://gamein.ie.sharif.ir )

همچنین در صورتی که علاقه‌مند به بازدید حضوری از برگزاری رویداد گیمین هستید، از شما دعوت می‌شود در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آذرماه سال ۱۴۰۰، در بازار بزرگ ایران حضور پیدا کنید. در این روز تیم اجرایی و برگزارکنندگان گیمین به‌صورت حضوری در ایرانمال حضور خواهندداشت.

حامیان برگزاری گیمین دانشگاه شریف

رویداد گیمین ۲۰۲۱، با حمایت بسیاری از سازمان‌های موفق و مطرح کشور فعالیت خود را پیش می‌برد. هولدینگ  سرمایه گذاری «آژند  پردازش»، مجموعه «بامن»، «اسنوا»، «هایپ»، «کاله (سولیکو)»، «بازار بزرگ ایران»، «یکتانت»، «کروز»، «سنجمان» و…، همگی از برندهای مطرح کشور هستند که از این رویداد بزرگ حمایت می‌کنند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا