تهران

یادداشت| آمریکا غلط کرده از ایران دزدی دریایی کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران،‌ علی خزائی، فعال سیاسی طی یادداشتی نوشت: تامین امنیت خلیج برگزیده های ایران فقط با حضور کشورهای منطقه امکان پذیر است و نیازی به حضور کشورهای بیگانه به ویژه آمریکا نمی باشد. حضور غیرقانونی و نامشروع نیروهای شرور آمریکایی که از هزاران کیلومتر دورتر آمده اند مایه ی شر، بدبختی و ناامنی بیشتر است و هیچ سودی برای امت اسلامی و مردم منطقه ندارد و باعث تهدید منافع ملی کشورهای ساحلی خلیج برگزیده های ایران است.

خلیج همیشه برگزیده های ایران، خانه ی آبا و اجدادی و تاریخی ما ایرانی هاست و تا ابد به ما تعلق دارد. آمریکایی ها اگر عاقل باشند باید به خلیج خوک ها برگردند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران اجازه ی تعرض به منافع ملی را نمی دهد؛ چه آمریکا و چه بزرگتر از آمریکا، آمریکا غلط کرده که نفت ما را بدزدد، با شدتی که دنیا مشاهده کرد با او برخورد می کنیم. در صورت کوچک ترین تجاوز آمریکا، فوج انبوهی از سپاهیان اسلام و هزاران موشک، پهپهاد و شناور آن چنان بر سرش آوار خواهند شد که تنبیهی تاریخی شده و فکر جسارت از سرش بپرد.

تمامی پهنه ی خلیج برگزیده های ایران، آبهای سرزمینی دریای عمان، آبراه راهبردی تنگه ی هرمز، کلیه آبهای آزاد اقیانوسها و دریاها و سواحل و آبهای سرزمینی کشورهای دوست و همکار و هر نقطه ای که قوانین جهانی اجازه دهد، میدان حضور مقتدر شناورهای نظامی و کشتی های تجاری ایران است و به هیچ وجه هم  به هیچ ابرقدرتی اجازه ی خدشه به آن را نمی دهیم زیرا ما در تامین منافع ملی مان مستقل عمل می کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا