کرمانشاه

یادداشت| به دام «مافیای آینده فروشی» نیفتید

خبرگزاری برگزیده های ایران-کرمانشاه-احسان عزیزی: مدتی است که بازار ارزهای دیجیتال در حال رشد میباشد و همین عامل باعث شده تقاضای مردم عموما  در جهان و خصوصا در ایران برای ورود به این بازار افزایش چشمگیری داشته باشد.

بازار رمزارزها در ابتدای تکامل خود میباشد و در طول این ۱۳ سال به خوبی توانسته جایگاه خوبی در بین مردم و کمپانی های بزرگ جهان پیدا کند و اقبال زیادی به این حوزه نشان داده شده.

توصیه میشود که مردم برای ورود به این بازار حتما آموزش کافی ببینند چرا که این بازار پیچیدگی های خاص خودش را دارد و با کسب اطلاعات کافی و آموزش های لازم میتوان از این بازار سود منطقی کسب کرد.

اگر کسی بدون آموزش وارد این بازار شود به احتمال خیلی زیاد سرمایه خود را از دست می دهد و با ضرر وزیان از بازار خارج می شود البته هستند افرادی که با روشهای صحیح و اصولی در این بازار فعالیت میکنند و سودهای خوبی هم به دست می آورند.

برای شروع میتوان از منابع رایگان داخل اینترنت استفاده کرد و انواع اصول تحلیلی رافراگرفت اما متاسفانه افرادی که تجربه کافی و علم لازم جهت کسب درآمد در این حوزه را ندارند با تکنیک در حال فروش دورهای بی محتوا و کپی شده در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام هستند که از قیمت های بالایی هم برخوردار هستند.

یکی از روشهای رویا فروشی نشان دادن خانه و ویلاهای لاکچری می باشد درواقع با نشان دادن ماشین های اجاره  ای و گرانقیمت مخاطب را مرعوب خواسته های خود میکنند و با این روش دوره های آموزشی کپی شده را به مخاطب میفروشند و با پول فروش همان دوره ها مجدد به فخر فروشی میکنند.

عمده فعالیت این تیم در پلتفرم اینستاگرام میباشد.

متاسفانه پدیده دیگری که در این فضا به وجود آمده ورود شرکت های پانزی و زیرمجموعه گیری به این حوزه بخصوص در استان کرمانشاه میباشد همچون شرکت یونیک فاینانس که باقی مانده آنها ظاهرا در حال حاضر در کرمانشاه در حال فعالیت هستند. به طور کلی شرکتهایی که وعده سود تضمینی و ثابت روزانه یا ماهیانه میدهند کلاهبردار هستند و بعد از مدتی اجازه خروج سرمایه به مردم را نمیدهند یا اعلام ورشکستگی میکنند.

توصیه میشود مردم از مطالب رایگان و در دسترس استفاده کنند یا نهایتا در کلاسهای آنلاین و حضوری شرکت کنند.

البته می‌توان از فضای رمز ارزها در کشور استفاده کرد و برای دور زدن تحریم‌ها به نوعی از این چالش عبور کرد. دور زدن تحریم‌ها را می توان به گونه‌ای در مقیاس کوچک همانند استفاده از بازارچه‌های مرزی به خصوص بازارچه مرزی کرمانشاه نام برد که در آن تجار و بازرگانان برای مبادلات خودشان از رمز ارزهایی که ظرفیت کافی دارند استفاده کنند اما در مقیاس ملی هم از ظرفیت بانک مرکزی که در حال ساخت رمز ارز ملی است استفاده خواهد شد.

مهم ترین اصل در بازارهای مالی رعایت مدیریت سرمایه و کنترل دارایی ها میباشد و در بازارارزهای دیجیتال حفظ دارایی دیجیتال و حفاظت از کیف پول دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا