اردبیل

یادواره شهدای ورزشکار استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل یادواره شهدای ورزشکار استان اردبیل به‌میزبانی شهرستان پارس‌آباد و با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی به‌همت بسیج ورزشکاران سپاه عصر امروز در سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه پارس‌آباد برگزار شد.

سردار مهدی میرجلیلی، مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این یادواره اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس دیدیم که دلاوران و سربازان و سرداران میهن چگونه به مقابله با دشمن تا دندان مسلح پرداختند و در عین حال در پشت جبهه، زندگی در جریان بود و مسابقات ورزشی و رزمی نیز برگزار می‌شد.

استان اردبیل ۱۸۸ شهید ورزشکار تقدیم اسلام و انقلاب کرده است

وی افزود: در جامعه ورزشی کشور، بیش از ۵ هزار شهید ورزشکار تقدیم انقلاب شده و سهم استان اردبیل ۱۸۸ شهید ورزشکار است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران کشور ادامه داد: شهیدان علاوه بر خصوصیت‌هایی چون ایثار، شهامت، شجاعت، اخلاق‌محوری را در میدان ورزشی رعایت می‌کردند.

میرجلیلی بیان کرد: شهدای ورزشکار مرزبانان و اسحله‌داران نظام در دوران هشت جنگ تحمیلی بود.

فعالیت ۳۲ هزار ورزشکار در باشگاه‌های سپاه پارس‌آباد

حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد نیز در این یادواره به اهمیت دشمن‌شناسی در زمان حال اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌ها علیه ما برای انحراف فکری در جامعه استفاده می‌کنند و خطر تحریف وجود داشته که رسالت همه ما امروز سنگین است.

وی با اشاره به این‌که هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان جامعه ورزش است، افزود: شهدا الگوی برتر برای جوانان ما هستند که باید معرفی شوند و فرهنگ و منش پهلوانی که شهدا الگوی فرهنگ پهلوانی هستند، باید ترویج شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد اظهار کرد: سپاه پارس‌آباد دارای ۸ باشگاه ورزشی بوده که ۳۲ هزار ورزشکار در این باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا