مرکزی

یوسفیان شهردار منتخب ساوه شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، صبح امروز پنجشنبه ۶ آبان ماه جلسه شورای شهر ساوه با موضوع انتخاب شهردار برگزار شد که در پایان امیر رضا یوسفیان با کسب ۵ رأی در رقابت با فرداد به‌عنوان شهردار منتخب معرفی شد.

امیررضا یوسفیان متولد سال ۱۳۴۲، فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی از دانشگاه بوعلی، دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ‌و دکترای مدیریت عالی کسب و کار است.

وی در طول دوران کاری خود در شهرهای رزن، فامنین، مریانج و منطقه دو همدان، دلیجان، قائم شهر و زنجان به‌عنوان شهردار فعالیت داشته و دو دوره نیز شهردار شهر همدان بوده است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به فعالیت در صدا و سیما همدان، جهاد دانشگاهی همدان، اداره برق کرج، دبیر شورای ترافیک استانداری همدان، مدیر عامل شرکت عمران مسکن‌سازان همدان و مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همدان بوده است.

پیش از این محمدرضا گل‌محمدی به عنوان شهردار منتخب از سوی اعضای شورا انتخاب شدند که در نهایت با اعلام فرماندار ساوه وی به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی مطرح شده در آیین‌نامه اجرایی، واجد شرایط لازم برای تصدی این سمت از سوی کمیته انطباق تشخیص داده نشد.

پس از بررسی‌های به عمل آمده، انتخاب شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر ساوه مورد اعتراض هیأت تطبیق شهرستان قرار گرفت و شورای شهر ساوه مکلف شد که گزینه دیگری را پس از بررسی‌های لازم به‌عنوان شهردار ساوه معرفی کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا