Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج در خراسان شمالی اجرا می شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان شمالی

یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج در خراسان شمالی اجرا می شود

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، سرداراسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه استان خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه شعار محوری امسال، بسیج‌ پاره تن مردم است، اظهارکرد: بسیج گسترده در تمام جغرافیای کشور و اندیشه و تفکر بسیجی گسترده در جغرافیای منطقه است.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به تمام مردم کشور است، ادامه داد: افتخار ما بسیجیان این است که تحت امر ولایت و رهبری مقام معظم رهبری هستیم و جهت خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان خراسان شمالی گفت: امروز بسیجیان با صداقت برای خدمت به مردم در صحنه هستند و خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: از مجموع برنامه ها ۵۰ عنوان محوری هستند و در طول هفته بسیج، یک هزار و ۱۶۰ برنامه توسط نواحی و پایگاه های مقاومت بسیج اجرایی خواهد شد.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: بسیج‌ به صورت یک شبکه در روستاها، شهرها و بین اقشار مختلف حضور دارد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) به خدمات بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، اشاره کرد و گفت: در طول این هفته استخر هشت هزار متر مکعبی در دهکده و دو طرح انتقال آب، ۶ منزل محروم در جاجرم، فاروج و اسفراین و یک درمانگاه در اسفراین به‌بهره برداری خواهد رسید.

وی به برگزاری رزمایش سراسری خدمت مومنانه و مواسات، اشاره کرد و افزود: اعزام گروه های جهادی و پزشکی به مناطق محروم، ویزیت رایگان و خدمات رایگان به محرومان که شامل ارائه هزار و ۵۰۰ خدمت توسط هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در سطح استان است.

سردار فرجی گفت: خدمات عمومی پویش نذر خون طی هماهنگی با سازمان انتقال خون، برگزاری میز خدمت در اماکن عمومی با پرپایی ایستگاه سلامت محور، در راستای این کاروان خدمت و سلامت که توسط بسیج جامعه پزشکی تیم‌ها به مناطق محروم اعزام و خدمات را ارائه می دهند.

انتهای پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا