چهارمحال و بختیاری

یکپارچه کردن زنجیره تولید تا توزیع محصولات کشاورزی و پروتئینی/ کلیه هماهنگی‌ها بر عهده جهاد کشاورزی است

محمدرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به تصمیم گرفته شده در ستاد تنظیم بازار کشور کلیه وظایف و تکالیف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتئینی از تولید و تامین تا نظارت بر توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تصمیم در راستای یکپارچه کردن زنجیره تامین، توزیع، تنظیم و نظارت توسط یک دستگاه گرفته شده و از این به بعد گزارش کلیه بازرسی‌ها به این سازمان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این تصمیم ملی در چهارمحال و بختیاری نیز به همین صورت کلیه هماهنگی‌ها در جهت تولید، توزیع، تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتئینی از جمله میوه، مرغ و تخم مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی خواهد بود.

گفتنی است تا قبل از این تصمیم وظیفه نظارت و تسهیل در تولید محصولات کشاورزی و پروتئینی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و مسؤولیت توزیع، نظارت و تنظیم بازار این محصولات بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بود که در حال حاضر کلیه مسؤولیت‌های این حوزه به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا