چهارمحال و بختیاری

یک روز بدون فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری/ چهار شهرستان در وضعیت آبی کرونایی

مجید شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۵ بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد  ۴۱ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند. 

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۲ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۵ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد. 

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون  ۱۱۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۸۰ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان قرار دارند. 

شیرانی اضافه کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک هزار و ۷۳۸ نفر می‌باشد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۳ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد تصریح کرد: هم‌اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های اردل، بن، بروجن، شهرکرد، لردگان و کیار زرد و شهرستان‌های سامان، فارسان،کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت آبی هستند.

وی افزود: در حال حاضر انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی موثرترین راه مقابله با بیماری کرونا است و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شروع موج ششم بیماری کرونا، تهدید جدی سلامتی و جان خود و عزیزمان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا