علمی و فناوری

یک سری آی‌پد جدید در راه است/ عکس

یک سری آی‌پد جدید در راه است/ عکس

به گزارش خبرگزاری برگزیده، هیچ آی‌پد جدیدی تا به امروز و در سال ۲۰۲۳ عرضه نشده‌است؛ آخرین مدل آی‌پد پرو بود که در اکتبر ۲۰۲۲ به دست مشتریان رسید.

iPad mini ۶ در سپتامبر ۲۰۲۱ وارد بازار شد و نسخه بهبود یافته این تبلت بالاخره در راه است؛ ممکن است قبل از پایان امسال منتشر شود، اما تاریخ دقیقی مبنی بر عرضه آن اعلام نشده‌است.

نسخه قبلی شامل طراحی مجدد قابل توجهی بود؛ دکمه هوم را رها کرد تا فضایی برای صفحه‌نمایش ۸.۳ اینچی باز کند، نسبت به صفحه‌نمایش قدیمی ۷.۸ اینچی؛ همچنین لایتنینگ را به نفع اتصال USB-C حذف کرد و پشتیبانی از Apple Pencil ۲ اضافه شد.

آی‌پد مینی ۷ احتمالاً همان طراحی را حفظ می‌کند و تغییر عمده آن، پردازنده سریع‌تر است. قیمت در حال حاضر مشخص نیست. قیمت نسخه فعلی از ۴۹۹ دلار شروع می شود.

اپل به طور سنتی هر پاییز یک نسخه جدید از iPad اصلی را ارائه می‌کند. این الگو از سال ۲۰۱۹ بوده است؛ با این حال، عرضه مدل جدید هنوز تایید نشده‌است. آی‌پد جدید در ماه سپتامبر با سری جدید آیفون ۱۵ عرضه نشد، اما از نظر تئوری همچنان می‌تواند در ماه اکتبر عرضه شود.

ظاهرا اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از مدل اقتصادی خود است. نسخه ۲۰۲۲ صفحه نمایش بزرگتر، USB-C و سایر پیشرفت‌ها را در حالی که دکمه هوم را بیرون انداخته بود، به همراه داشت. انتظار می‌رود آی‌پد ۱۱ طراحی و قیمت ۴۴۹ دلاری خود را حفظ کند، اما پردازنده‌ای جدیدتر و سریع‌تر دارد.

محصولات جدیدی از اپل در راه است/ عکس

دو نسخه آی‌پد ایر در راه است؟

iPad Air ۵ تبلت “prosumer” اپل است، این شرکت در فکر جایگزینی آن با دو مدل است. ۹to۵Mac اخیرا پس از صحبت با منابع ناشناس گفت: «اپل ممکن است در حال بررسی یک نسخه بزرگتر از iPad Air یا یک مدل گرانتر با مشخصات بهتر باشد.»

طراحی یا طرح هر چه که باشد، آیپد ایر ۶ احتمالاً با پردازنده Apple M۳، نسل بعدی سیلیکون اپل، عرضه خواهد شد. عرضه تا سال ۲۰۲۴ صورت نخواهد گرفت و قیمت آن به پیکربندی نهایی بستگی دارد.

طبق منابع متعدد، هر دو اندازه مدل‌های بعدی آی‌پد پرو دارای نمایشگر OLED خواهند بود و مدل ۱۲.۹ اینچی فعلی ظاهراً با مدل کمی بزرگتر در ۱۳ اینچ جایگزین خواهد شد. نسخه ۱۱ اینچی باقی خواهد ماند.

منبع: cultofmac

  • بیشتر بخوانید:

  • مشاهده سفینه بیگانگان فضایی در نزدیکی زمین!/ عکس

  • ریزش قیمت «گلکسی اس ۲۲» و «آیفون ۱۴»!

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا