Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
یک سپیدرودی سرمربی شهرداری فومن شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

یک سپیدرودی سرمربی شهرداری فومن شد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، تیم شهرداری فومن نماینده گیلان در مرحله پایانی لیگ دسته سه فوتبال ایران با محسن نصر مدرس با سابقه ‌ای اف سی به‌عنوان سرمربی به توافق رسید. 

محسن نصر یکی از بازیکن‌های سال‌های نه‌چندان دور تیم فوتبال سپیدرود رشت که این روزها به‌عنوان مدرس‌ای اف سی فعالیت دارد و سابقه مربیگری در تیم فوتبال سپیدرود را در کارنامه خود دارد. 

محسن نصر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این خبر اظهار کرد: امروز با این تیم به توافق رسیدم که در مرحله دوم لیگ سه که ۴۵ روز آینده شروع خواهد شد تیم را برای صعود به مراحل بالاتر هدایت کنیم. 

سرمربی شهرداری فومن با اشاره به دستیارانش در این تیم گفت: حجت طاهری و علی نظیف‌کار در این تیم در کنارم خواهند بود و که در صورت صعود از دوستان بیشتری در تیم بهره خواهیم گرفت. 

وی با اشاره به شرایط لیگ سه کشور تصریح کرد: در لیگ سه تیم‌های قدرتمندی حضور دارند، در حال حاضر داماش نماینده گیلان در مرحله پایین‌تر حضور دارد و در صورت صعود به مرحله تیم ما خواهد رسیدکه در گروه ۱۱ تیمی برای صعود به لیگ دو با آن‌ها رقابت خواهیم داشت. 

نصر با اشاره به تقویت تیم جهت آماده‌سازی در این رقابت‌ها افزود: تست انتخابی شهرداری فومن روز شنبه هفته جاری ساعت ۱۴ در استادیوم آزادی فومن برگزار خواهد شد و بازیکنانی که در خودشان میبینند برای حضور در لیگ سه کشور بازی کنند می‌توانند شانس خودشان را در تست‌ها آزمایش کنند. 

به گزارش فارس، شهرداری فومن و داماش گیلان دو نماینده استان گیلان در لیگ دسته سه فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا