خراسان رضوی

یک هیئت روزی ۲۰۰۰ آبمیوه و شربت در بیمارستان‌های مشهد توزیع می‌کند

مصطفی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص پویش«یک جرعه مهربانی» اظهار کرد: اعضای باشگاه مجازی‌های انقلابی از امروز که روز تاسوعا است تصمیم به تولید آبمیوه و شربت برای بیماران کرونایی و کادر درمان گرفتند.

مسئول باشگاه مجازی‌های انقلابی بابیان اینکه بنای اولیه ما بر این است که روزانه ۲هزار بطری شربت و آبمیوه به دست این عزیزان برسانیم، افزود: آب سیب، شربت سکنجبین و شربت گلاب به دلیل فوایدشان در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن برای تهیه و توزیع در نظر گرفته‌شده‌ است.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت ۳۰ نفر به‌صورت مستقیم در این پویش، از توجه افراد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حین کار گفت و تأکید کرد: تمام فرایند آبمیوه‌گیری و بسته‌بندی آن‌ها در فضایی بهداشتی و با رعایت کامل پروتکل‌ها انجام می‌شود.

شریف با اذعان به اینکه در گام نخست این پویش هزینه‌های انجام‌شده در نخستین روز توسط اعضای باشگاه پرداخت‌شده و در ادامه کار با هدایا و نذورات مردم پیش خواهد رفت، بیان کرد: برای شروع در روز اول یک‌تن سیب خریداری شد و بنا داریم تا آخر دهه دوم که با فروکش پیک فعلی کرونا هم‌زمان است، این پویش را ادامه دهیم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر تنها با یک دستگاه آبمیوه گیری کار را آغاز کردیم، ابراز کرد: برای ادامه کار و تسریع در روند تأمین آبمیوه نیازمند تجهیزاتی نظیر دستگاه آبمیوه گیری هستیم که امیدواریم با همراهی و حمایت مردم نوع‌دوست و خیر محقق شود.

مسئول باشگاه مجازی‌های انقلابی ادامه داد:  همچنین از شهروندانی که تمایل به خرید و اهدای مواد اولیه مانند سیب و بطری آبمیوه به‌صورت مستقیم داشته باشند استقبال می‌کنیم.

وی بابیان اینکه بیمارستان‌های شهید کامیاب، رضوی، امام رضا، قائم و شهید هاشمی‌نژاد به‌عنوان بیمارستان‌های هدف انتخاب‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: هیئت مجازی‌های انقلابی نیز در این ایام در این کار همراهی و مشارکت دارند.

شریف با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در  پویش «یک جرعه مهربانی» تأکید کرد: علاقه‌مندان به کمک و همراهی با این پویش می‌توانند علاوه بر واریز  نذورات و کمک‌های نقدی به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۰۰۵۵۳۹۷۰ به نام علی‌اکبر رنگرززاده خراسانی درزمینهٔ تهیه دستگاه آبمیوه گیری، بطری نیم لیتری، ۵۰ عدد شیلد و ۱۰۰ جفت دستکش پزشکی مشارکت کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا