سلامت

۱۰۰ دستگاه موتورلانس به ناوگان اورژانس کلان‌شهرها اضافه می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران، جعفر میعادفر روز پنجشنبه در حاشینه نشست با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به خبرنگاران گفت: خرید ۱۰۰ دستگاه موتورلانس دو روز پیش از طریق روزنامه ها  اعلام عمومی شد تا شرکتهای توانمند در این زمینه ورود کنند و امکان خرید این دستگاه‌ها میسر شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه پیش‌بینی می‌شود از ابتدای سال ۱۴۰۱ در کلان شهرها موتورلانس‌ها وارد چرخه اورژانس کشور شوند.

وی ادامه داد: در برنامه دیگری با یکی از دانشگاه های کشور ارتباطی برقرار شد تا این دستگاه ها نیز برای اورژانس کشور از طریق این دانشگاه خریداری شود.

میعادفر با اشاره به برنامه بلندمدت سازمان اورژانس کشور برای نوسازی آمبولانس ها، تاکید کرد: در زمینه آمبولانس زمینی قراردادی سه ساله پیش منعقد شد که طبق آن با ورود یکهزار دستگاه آمبولانس یک سوم ناوگان اورژانس های کشور نوسازی می شد که در این زمینه مشکل اعتباری وجود دارد و بودجه آن تامین نشد.

وی بیان کرد: با رایزنی با دولت و مجلس شورای اسلامی تلاش می شود بخشی از این اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۰ تخصیص یابد و بخشی از نوسازی ناوگان آمبولانس کشور محقق شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: در غیر این صورت، قول هایی برای قراردادن اعتبار خرید آمبولانس های جدید در بودجه ۱۴۰۱ داده شد.

  میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در دومین سفر خود به دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به اتفاق دیگر مسوولان فنی و عملیات این سازمان، به سمنان سفر کرد و با کامران قدس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نشست داشت.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا