اصفهان

۱۰۰ روز با دولت | از بازگرداندن امید به مردم تا نتایج مثبت در مقابله با کرونا

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان راجع به عملکرد ۱۰۰ روز دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت آقای رئیسی به عنوان سیزدهمین دولت توانسته است مجموعه‌ای از اقدامات مفید و موثر را سازماندهی کند، در کنار این اقدامات بخشی از مسائل هم هنوز وجود دارد که در ادامه کار باید به آن‌ها توجه شود.

وی ادامه داد: برای اینکه انصاف را رعایت کنیم اولا باید بدانیم که صد روز اول قابل مقایسه با صد روزهای دوم و سوم نیست؛ در این صد روز اول چون هنوز روال کار ایجاد نشده است ممکن است نواقصی هم وجود داشته باشد.

مقتدایی در زمینه توانمندی‌های دولت گفت: اینکه دولت توانسته است کرونا و مباحث پیرامونی آن را در دستور کار اولیه خود قرار دهد و به نتایج مثبتی برسد به عنوان یک کارکرد مفید دولت به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در کنار آن دولت توانسته است تا حدی اعتماد عمومی که در دولت قبلی از دست رفته بود را بازگرداند و به نوعی می‌توان گفت که حداقل بارقه‌هایی از امید را در دل آحاد جامعه ایجاد کرده است که البته بسته به اینکه در ماه‌های آینده چه رخدادهایی توسط دولت رقم می‌خورد قابل سنجش دقیق‌تر است.

دولت در رسیدگی به مطالبات انباشته شده مردم شتاب کند

مقتدایی با بیان اینکه از سوی دیگر دولت توانسته است در تأمین کالاهای اساسی قدم‌های مثبتی بردارد، افزود: اینکه خاطر عمومی جمع شده است که وزرا درحال فعالیت هستند و مردم احساس می‌کنند در ماه‌های آینده ممکن است اتفاقات بهتری رقم بخورد، همه را باید به عنوان نقاط قوت دولت در صد روز اول قلمداد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتصاب مدیران استانی و شهرستانی در حال انجام است و باید در انتخاب و انتصاب مدیران تسریع شود چرا که بخشی از بدنه مدیریت هم‌چنان در زمینه بهره‌وری دچار مشکلات جدی و اساسی است و هنوز در خصوص ابقا یا تغییر خود دچار تردید هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه کار دولت باید با شتاب بیشتری به امور مردم و مشکلات رسیدگی کند و مدلی برای رسیدگی به مطالبات مردم هم ارائه شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا