سلامت

۱۰۱ فرد مشکوک به‌ کرونا به مراکز درمانی استان سمنان مراجعه کردند

به گزارش برگزیده های ایران، طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۴ تا ۲۵ آذر، آزمایش کرونای ۶۴ نفر در استان مثبت اعلام شد. 

براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، در این مدت، از بین ۱۰۱ نفر مشکوک مراجعه کننده به مراکز درمانی استان، تست ۵۴ نفر مثبت سرپایی اعلام شد و ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان های دامغان، شاهرود، سمنان، گرمسار و سرخه، در وضعیت زرد و شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

به گفته وزارت بهداشت، خوشبختانه تاکنون ۵ میلیون ۹۹۰ هزار و ۸۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند اما دو هزار و ۹۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ هم اکنون در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

این وزارتخانه می افزاید: تا کنون ۴۰ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، هشت شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا