خراسان رضوی

۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۰ هزار بسته معیشتی با همراهی سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی میان نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع شد.

در حاشیه مراسم توزیع و ارسال این بسته های معیشتی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول جباری جانشین فرمانده قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی به خبرنگار ما گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانواده های نیازمند، این کار در دستور کار نهادهای حمایتی و از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: امروز و در بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده  های نیازمند استان توزیع می شود.

سردار جباری خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) نیز تعداد ۹۰ هزار بسته معیشتی دیگر در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در انجام این کار از تدابیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد در ستاد حاشیه شهر بهره مند شده ایم و کار با هماهنگی با سایر نهادهای حمایتی صورت گرفته است.

سردار جباری خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا