چهارمحال و بختیاری

۱۱پروژه عمرانی و خدماتی در منظریه شهرکرد اجرا می‌شود

۱۱پروژه عمرانی و خدماتی در منظریه شهرکرد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،محمدحسین واحدیان در برنامه دیدار مردمی در مسجد حضرت قاسم(ع) منظریه ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده مدیربت شهری در این محله اظهارداشت: در راستای واگذاری منظریه به مدیریت شهری فرآیندهای اداری طی در اواخر مردادماه تعدادی زمین واگذار شد که از دو ماه گذشته فاز اول ۵۰ میلیارد زمین در اختیار شهرداری قرار داده شد.

وی افزود: با توجه به شرایط جامعه بازار زمین در حال رکود می‌باشد که هزینه حاصل از فروش زمین در منظریه هزینه شود اما به واسطه اینکه شهرداری زمان را از دست ندهد براساس برنامه‌ریزی و با انتصاب مدیر در محله منظریه کار شروع شد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: همانگونه که ساختمان‌سازی انجام می‌شود باید سایر سرانه‌ها در این محلات دیده شود که متاسفانه از گذشته برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا انجام نشده است.

واحدیان ادامه داد: در راستای اجرای عملیات زیرسازی از ادوات و ماشین آلات شهرداری استفاده شد و محلاتی که در برف سال گذشته مشکلاتی ایجاد شده بود رفع شدند.

وی از تعریف ۱۱ پروژه در قالب ۵۰ میلیارد زمین در منظریه خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی، زیرسازی، آسفالت، پیاده‌روسازی و… در محلات ۳۵،۳۶،۳۷،۳۸ پیش‌بینی شده که پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی می‌شود.

واحدیان با بیان اینکه طرح هدایت آب‌های سطحی در منظریه نیز پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح در احداث جوی و جداول نیز موثر خواهد بود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه احداث و توسعه فضای سبز نیاز به تامین آب دارد، خاطرنشان کرد: در راستای آبرسانی به فضای سبز محلات منظریه مخزن ۵ هزار مترمکعبی در تپه درازگوش با ۴ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است اما لوله کشی شبکه آبرسانی نیاز به تامین اعتبار دارد.

واحدیان با اشاره به اختصاص ناوگان حمل‌ونقل عمومی به محلات منظریه گفت: طی دو سال گذشته ۷۰ درصد ناوگان شهرکرد خصوصی و ۳۰ درصد ملکی بودند که با خرید ۳۹ دستگاه اتوبوس در حال حاضر ۶۰ درصد ناوگان ملکی و ۴۰ درصد خصوصی می‌باشد که ناوگان حمل و نقل تقویت شده است‌.

وی افزود: متاسفانه استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از ۳۰ درصد می‌باشد که می‌طلبد شهروندان جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا ار ناوگان عمومی استفاده کنند و از ظرفیت موجود بهره‌وری کامل انجام شود.

شهردار شهرکرد ادامه داد: در راستای استقبال ار ماه مبارک رمضان و عید نوروز نیز برنامه‌های مختلف برای این محلات و معابر اصلی آن پیش بینی شده است.

واحدیان از توسعه فضای محوطه روضه الشهید خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و متولیان فضاهای بازی، فضای سبز، المان شهید و … اجرا می‌شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا