چهارمحال و بختیاری

۱۱۸ طرح صنعتی در لردگان اجرا می‌شود/ظرفیت اشتغال‌‌زایی برای ۱۴۰۰ نفر

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری سجاد رستمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لردگان از اجرای ۱۱۸ طرح صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با بهره ‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و ۴۰۰ نفر فراهم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع طرح‌های تولیدی و صنعتی در حال سرمایه‌گذاری شهرستان لردگان، جواز تاسیس ۵۸ طرح در سال ۱۴۰۰ صادر شده است.

 وی افزود: طرح تولیدی صنعتی کریستال ملامین با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیش‌بینی بهره‌برداری تا ۲ سال آینده از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای شهرستان لردگان به شمار می‌رود.

رستمی با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی و ۳۰ واحد خارج از شهرک‌های صنعتی شهرستان لردگان فعالیت دارد، گفت: پتروشیمی لردگان با ۱۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بزرگ‌ترین واحد صنعتی و از صنایع مادر و پیشران است.

وی افزود: هم‌اکنون ۹ معدن سنگ تزئینی، مرمریت و گچ با ۱۲ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی در شهرستان لردگان فعالیت دارد.

رستمی اضافه کرد: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری درخواست تسهیلات تکمیل و بهره‌برداری از ۱۲ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فعال کردن سه واحد تولیدی راکد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا