مرکزی

۱۲ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی علی‌اکبر شمسی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ کودک با علائم  مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند و منتظر جواب آزمایش نهایی هستیم.

وی افزود: ۲ کودک مثبت قطعی و ۱۰ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری و در حال دریافت خدمات درمانی می‌باشند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک ادامه داد: در بخش عفونی بیمارستان امیرکبیر اراک ۱۲ تخت فعال وجود دارد و خوشبختانه هیچ مورد بزرگ‌سالی که مبتلا به ویروس کرونا باشد در این مرکز درمانی بستری نیست.

شمسی خاطرنشان کرد: در بیمارستان امیرکبیر اراک یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافته و با پرسنل آموزش‌دیده و مجرب از ابتدای شیوع اپیدمی در حال ارائه خدمت هستند.

وی تأکید کرد: در این مرکز درمانی فوق تخصص عفونی اطفال همواره با ارائه مشاوره‌های لازم و رسیدگی به کودکان ایفای نقش می‌کند. 

مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک از مردم خواست تا از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی به طور جدی پرهیز کرده و با توجه به سختی کنترل کودکان در تجمعات، حتماً از حضور در این اماکن اجتناب کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا