قزوین

۱۳۹انشعاب رایگان گاز به مددجویان قزوینی واگذار شد

۱۳۹انشعاب رایگان گاز به مددجویان قزوینی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ علی حجتی‌پور، مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم‌برخوردار را در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های گاز استانی دانست و گفت: طی ۵ماهه گذشته ۶۵مورد انشعاب گاز به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۴۳مورد انشعاب گاز به خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی و ۲۳مورد انشعاب گاز به جانبازان، خانواده شهدا، رزمندگان با حداقل ۶ماه حضور در جبهه، آزادگان به صورت رایگان ارائه شده است.

او افزود : از ابتدای سال۱۴۰۲ تاکنون، ۸مورد انشعاب گاز نیز به مدارس خیرساز، مساجد و حسینیه‌ها به صورت رایگان واگذار شده است.

حجتی‌پور با اشاره به انجام وظایف قانونی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان گفت: شرکت گاز استان قزوین با عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران، در ۵ماهه نخست امسال، بالغ بر ۱۲میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال معافیت هزینه‌ی گازبها برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که مصرف آن‌ها در سه پله اول الگوی مصرف قرار دارد، اعمال شده ‌است.

این مسئول ادامه داد: همچنین در پنج‌ماهه نخست امسال برای مساجد و اماکن مذهبی، بالغ بر یک‌میلیارد و هفتصد میلیون ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ گازبها منظور شده است.

در پایان مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین اظهارکرد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گاز محل سکونت خود؛ از امتیاز حق انشعاب رایگان بهره مند شوند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا