لرستان

۱۳ آبان روز وحدت، بصیرت و نماد استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پل‌دختر، فرهاد زیویار در اجتماع مردم معمولان در مراسم ۱۳ آبان با گرامی‌داشت این روز اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه به واسطه اتفاقاتی که در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران رخ داده یوم الله است و آبان ،ماه بصیرت و هوشیاری در برابر بی‌بصیرتی و بی‌غیرتی است.

 وی افزود: جوانان ، نوجوانان و ملت ایران در این روز با هوشیاری در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ایستادند ونقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

استاندار لرستان گفت: ملت ایران در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۸ به رهبری معمار کبیر انقلاب، با هوشیاری دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو ولایت و رهبری ، با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه پوشالی و ۴۰۰ ساله استکبار جهانی را در هم شکستند.

 وی افزود: استکبار جهانی از دیرباز با قلدری و قدرت‌نمایی بنا دارد ، اجازه رشد به هیچ کشوری را ندهند و برای جولان خود ، همه را سرکوب کند.

زیویاریادآورشد: جوانان دلاور و غیرتمند ایران اسلامی از جمله در حادثه اخیر که آمریکایی‌ها بنا داشتند کشتی نفتکش ایران را در آب‌های خلیج برگزیده های ایران مصادره کنند، اجازه دست درازی به آنها ندادند.

استاندار لرستان گفت:قدرت و هیمنه هژمونی و پوشالی آمریکا و استکبار جهانی سالها است در مقابل چشم جهانیان در مقابل هوشیاری و بصیرت فرزندان ایران اسلامی با قدرت ایمان و زیر پرچم ولایت، شکست می‌خورد.

 وی افزود: ۱۳آبان ماه یادآور تبعید امام راحل توسط رژیم ستم‌شاهی به کشور ترکیه ،تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و کشتار دانش‌آموزان و با بصیرت ایران است که آن را گرامی می‌داریم.

زیویار یاداورشد: ۱۳ آبان ماه روز همبستگی ، انسجام و وحدت ملت ایران در برابر ظلم و زور و مقابله با استبداد و زیاده‌خواهی استکبارجهانی است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا