مرکزی

۱۴۱ روستای استان مرکزی با تانکرهای سیار آبرسانی شدند

یوسف عرفانی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به ۱۴۱ روستای استان تانکرهای آب‌رسان سیار اعزام شده است اظهار داشت: آب‌رسانی سیار به این تعداد روستا به دلایل مختلف از جمله مشکلات کمی و کیفی آب، سوختگی پمپ و حوادث دیگر انجام شده است.

وی مجموع سرویس‌های تانکر آب‌رسانی سیار اعزام شده به روستاها را بیش از ۴ هزار سرویس عنوان کرد و افزود: برای برخی از این روستاها فقط یک سرویس آب‌رسانی و برای ۶۱ روستا تا ۵ سرویس تانکرهای سیار اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از برنامه‌ریزی مدون و برگزاری جلسات مستمر ستاد پایش تنش آبی شرکت با حضور اعضاء ستاد و مدیران امور آبفا شهرستان‌ها طی سال جاری خبر  داد و بیان داشت: در جلسات منظم  وضعیت تک‌تک روستاهای دارای تنش آبی استان  مطرح و برای آن راهکارهای مختلف از جمله آب‌رسانی سیار، حفر چاه جدید، اجاره چاه‌های کشاورزی، انجام عملیات  مختلف عمرانی و… ارائه و انجام شده است.

عرفانی نسب شهر تفرش را تنها شهر دارای تنش آبی در استان مرکزی در سال جاری برشمرد و تأکید کرد: برای حل کمبود آب این شهرستان کارشناسان و مهندسین آب و فاضلاب استان مرکزی طرح آب‌رسانی اضطراری از چشمه هفتیان به این شهر را ارائه دادند.

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های مختلف فنی این طرح مورد موافقت قرار گرفت و توسط شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی این طرح اجرا و آب مورد نیاز مردم شهر تفرش فراهم شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا