سمنان

۱۴۴ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی از فجر ۱۴۰۱تا فجر۱۴۰۲در استان صادر شد

۱۴۴ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی از فجر ۱۴۰۱تا فجر۱۴۰۲در استان صادر شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان ،وی همچنین عنوان کرد: از فجر ۱۴۰۱ تا فجر ۱۴۰۲ در اداره کل استاندارد استان سمنان، تعداد ۱۳۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان و تعداد ۱۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر شد.

عمادی با اشاره به این که پروانه های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی، غذایی و کشاورزی و مکانیک و فلز شناسی، خودرو و نیروی محرکه، مهندسی پزشکی، بسته بندی و سلولزی، ایمنی، سلامت، انرژی و محیط زیست بوده است، خاطر نشان کرد: هر قدر در زمینه استاندارد سازی محصولات و خدمات در جامعه تلاش و کوشش شود موجبات رشد اقتصادی کشور بیشتر فراهم می گردد.

عمادی افزود: با اشاره به اینکه رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمام افراد به ویژه واحدهای تولیدی ـ خدماتی شد.

در پایان رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد عنوان نمود: سامانه ۱۵۱۷، برای برقراری تعامل میان مردم و سازمان ملی استاندارد ایران راه‌اندازی شده است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم دار» به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا