گیلان

۱۴ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان توزیع شد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، پیش از ظهر به مناسبت هفته بسیج امروز ۱۴ هزار بسته معیشتی در غالب رزمایش جهادگران در بین مستضعفین گیلانی توزیع شد.

وجود ۴۵ هزار جهادگر در گیلان 

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه تلاش‌های جهادگران مورد توجه پروردگار قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: جهادگران قبل از جهاد اول هجرت هجرت می‌کنند و این افراد به مانند دوران دفاع مقدس وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی و مردم را نشان دادند.

سردار محمد عبدالله پور اقدامات جهادگران را فقط مختص اقدامات محرومیت‌زدایی ندانست و گفت: جهادگران در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی فعال بوده و هجرت شما جهادگران به مراتب بالاتر از دوران دفاع مقدس است زیرا از لذت‌های دنیوی گذشته و به کمک نیازمندان رفتند.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیج در سطح کشور افزود: بسیجیان در طول ایام کرونا، سیل، زلزله و دیگر بحران‌ها پای کار بودند به طوری که با امکانات کم در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی، گیلان توانست رتبه اول واکسیناسیون را در کشور کسب کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در گیلان حقیقتا حماسه‌ای عظیم خلق کردند، تصریح کرد: در گیلان ۴۵ هزار جهادگر در قالب سه هزار گروه جهادی وجود دارد که در چند سال گذشته در سیل، زلزله، کرونا و دیگر بحران‌ها به کمک به مردم پرداخته و باری از دوش آنان برداشتند.

عبدالله‌پور، بسیج سازندگی را یک نهاد مهم در راستای رفع محرومیت‌زدایی در کشور معرفی کرد و گفت: در برخی از دوره‌ها بسیج سازندگی توسط برخی افراد و گروه‌ها با بی توجه‌ای مواجه شد ولی بسیجیان در آن دوران هم از تلاش دست نکشیده و به جهاد خود ادامه دادند.

وی با اشاره به نقش بسیج در استحکام و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: تنها انقلابی که در طول تاریخ بعد از درگذشت بنیان‌گذار آن ماندگار ماند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و این نظام با روحیه بسیجی و استفاده از ظرفیت بسیج به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ادامه‌دار بودن توزیع بسته‌های معیشتی در گیلان گفت: خیرین، بسیجی‌ها و گروه‌های جهادی با آغاز رزمایش مواسات شروع به توزیع بسته‌های معیشتی کرده و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکردند.

ایجاد هفت هزار شغل توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه جهادگران در ایام کرونا همواره در کنار کادر درمان بوده است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در کشور و در روزهای اوج کرونایی در کنار مردم و کادر درمان بوده و از هیچ تلاشی در راستای مبارزه با این ویروس منحوس کوتاهی نکردند.

سرهنگ احمد ابراهیمی با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی در گیلان گفت: در کشور ۴۵ هزار و در گیلان سه هزار گروه جهادی وجود دارد و این گروه‌ها در تمامی بحران‌ها به ویژه ایام کرونا در کنار مردم بوده‌اند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بسیجیان در تهیه بسته‌های معیشتی در دو سال گذشته افزود: با تلاش بسیجیان جهادگر و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تاکنون بیش از ۲۰هزار بسته معیشتی، ۲۰ هزار بسته آموزشی و ۸۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلانی توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تنها نهادی که پرچم را جهاد را به زمین نگذاشت بسیج سازندگی معرفی کرد و افزود: در چند وقت اخیر و با کمک خیرین، بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان توانست هفت هزار اشتغال را در این استان ایجاد کند لذا از تمامی مسوولان درخواست دارم به ظرفیت بسیج توجه کنند.

به گزارش فارس، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی امروز و ۱۴ هزار بسته معیشتی در طول هفته بسیج در بین نیازمندان گیلانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا