قزوین

۱۵۰دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی قزوین برگزار شد

۱۵۰دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این مطلب گفت: این آموزش ها در راستای توسعه صنایع کوچک، بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، اعضای خوشه ها و شبکه های کسب و کار می باشد.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۳هزار نفر- ساعت دوره آموزشی مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی و آموزش‌های مجازی با حضور دو هزارو ۶۵۰ نفر از مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و اعضای خوشه های کسب و کار در سطح استان برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و پرسنل واحد های صنعتی کوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد های صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه های قوانین و مقررات، بهینه سازی مصرف انرژی ، توسعه منابع انسانی، دوره های مهارتی تخصصی، دوره های عملی و حین کار برای واحدهای صنعتی انجام برگزار گردیده است.

گفتنی است تاکنون بیش از دو هزارو ۱۰۰ دوره آموزشی برای سی و هفت هزار و ۸۰۰ نفر با حمایت این شرکت برای واحدهای صنعتی برگزار شده است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا