Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۱۵۵ نفر از خانواده ایثارگر شاغل در شهرداری رشت در انتظار تبدیل وضعیت - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

۱۵۵ نفر از خانواده ایثارگر شاغل در شهرداری رشت در انتظار تبدیل وضعیت

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در دیدار با جمعی از خانواده ایثارگر شاغل در شهرداری رشت در ساختمان شورای رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید میرزاکوچک جنگلی اظهار کرد: شهید میرزاکوچک جنگلی افتخاری بزرگ برای تمامی مردمان رشت و گیلان است.

وی با بیان اینکه سومین جلسه‌ای است که در خدمت خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری رشت هستیم، افزود: شورای ششم رشت با اعتقاد قلبی پیگیر حل مشکل خانواده ایثارگر و ارائه خدمات مطلوبتر به همه مجموعه شهرداری رشت خاصه این خانواده عزیز است.

کارگرنیا با بیان اینکه بعضا در محاورات عمومی و غیره پیرامون اینکه خدمات ویژه‌ای به خانواده ایثارگر اعطا می‌شود به گوش می‌رسد، تصریح کرد: متاسفانه نام خانواده شهدا و ایثارگران در همه جا با این عنوان که از خدمات بالایی برخوردار هستند مطرح می‌شود اما در عمل جامعه ایثارگر با مشکلات فراوانی مواجه هستند که بعضا پنهان هم مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه شورای ششم رشت تمام تلاش خود را به منظور احقاق حق این خانواده که در مجموعه شهرداری رشت مشغول به کار هستند به کار گرفته است، بیان کرد: ما قصد داریم براساس دستورالعمل و مصوبه قانونی که پیرامون ایثارگران ابلاغ شده نسبت به رفع مشکل تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ارسال مدارک مربوط به پرسنل ایثارگر شهرداری رشت به استانداری گیلان باید تسریع شود، افزود: خبرهای خوبی مبنی بر موافقت استانداری گیلان با لیست ۱۵۵ نفره ارسالی از سوی شهرداری رشت به استانداری گیلان با هدف تبدیل وضعیت انجام شده و انتطار داریم مابقی نیروهای ایثارگر و تمامی پرسنل شرکتی شهرداری رشت نیز در اسرع وقت تبدیل وضعیت شوند.

کارگرنیا با اشاره به تاکیدات شورای ششم رشت پیرامون انجام هر چه سریعتر تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت گفت: با توجه به اهمیت و ارادت قلبی اعضای شورای ششم رشت نسبت به  خانواده بزرگ ایثارگر، تا کنون جلسات متعددی را با این محوریت در شورا برگزار کرده‌ایم و از این بابت تاکیدات لازم به مجموعه شهرداری رشت که مسؤول و پیگیر انجام این مهم هستند شده است.

تبدیل وضعیت تمامی نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه باید زمانی مشخص برای انجام تبدیل وضعیت تمامی نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت اعلام شود، اظهار کرد: تا کنون نامه‌نگاری‌های فراوانی برای تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در شهرداری رشت انجام شده و قانون در این باره صراحتا اعلام نظر کرده است.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه بالغ بر ۲۵۰ نفر از خانواده عزیز ایثارگر در قالب‌های مختلف در شهرداری رشت مشغول فعالیت هستند، افزود: باید تبدیل وضعیت این نیروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و برای تمامی پرسنلی که در شهرداری رشت دارای این شرایط هستند انجام شود.

وی با تاکید به اینکه نیروهای شرکتی شهرداری رشت در حال مدارا کردن با مجموعه شهرداری هستند، گفت: اگر این افراد از این بابت اعلام شکایت کنند، شهرداری رشت ملزم به انجام این مصوبه قانونی می‌شود و چرا باید به گونه‌ای عمل کرد که بعد مایه شرمندگی شود؟

در تامین هزینه برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت با مشکلاتی مواجه هستیم

شهردار رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هیچ فرآیندی پیرامون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت متوقف نشده است، اظهار کرد: تمامی نیروهایی که تحت این عنوان و در قالب های مختلف از جمله راننده، آبدارچی و غیره مشغول فعالیت در شهرداری هستند باید تهیه و به استانداری گیلان ارسال شود و رابط شهرداری رشت با استانداری گیلان پیگیر انجام این مهم است.

سید امیر حسین علوی با تاکید به اینکه در حوزه تامین هزینه برای تبدیل وضعیت این نیروها با مشکلات فراوانی مواجه هستیم، افزود: باید جانمایی این تعداد از نیروها سنجیده شود تا ان شاالله در ادامه روند به مشکل خاصی برنخوریم.

تلاش برای رفع ابهامات پیرامون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر شاغل در شهرداری رشت

معاون برنامه‌ریزی شهرداری رشت نیز در این نشست با اشاره به بررسی تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت اظهار کرد: در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر شاغل در شهرداری رشت ابهاماتی وجود دارد که در تلاشیم تا با برطرف کردن این ابهامات شرایط جذب این افراد نیز براساس قانون اعلام شده انجام شود.

علی بهارمست به حضور رئیس کارگزینی شهرداری رشت در سازمان استخدامی و تحولات اداری کشور اشاره کرد و گفت: رئیس کارگزینی شهرداری رشت به واسطه رفع ابهامات پیرامون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت به این سازمان مراجعه کردند و پاسخ‌هایی نیز از این بابت دریافت شد.

وی با تاکید به اینکه در کل کشور پیرامون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری‌ها در ابهاماتی وجود دارد، بیان کرد: همه به دنبال ارائه راهکارهایی برای رفع این مشکل هستیم و خوشبختانه لیست ۱۵۵ نفره از خانواده ایثارگر شاغل در شهرداری رشت که مدارکشان به استانداری ارسال شده بود مورد تایید قرار گرفت. 

انتهای پیام/۸۴٠٠۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا