کرمانشاه

۱۷ درصد کرمانشاهی‌ها واکسن نزده‌اند/ بازگشت رنگ آبی به نقشه کرونایی استان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، مهدی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین روند واکسیناسیون در استان، اظهار داشت: تاکنون ۸۳ درصد جمعیت هدف استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۶۲ درصد جمعیت هدف استان هر دو دُز واکسن را دریافت کرده و در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کاهش آمار بستری‌ها و مرگ و میرهای کرونایی در استان، گفت: در رنگ‌بندی جدید کرونایی، بالاخره رنگ آبی به نقشه کرونایی استان برگشت و شهرستان قصرشیرین از امروز آبی شد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه هم زرد شد، گفت: شهرستان‌های هرسین، کنگاور، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، جوانرود، سرپل‌ذهاب، روانسر، ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه به علاوه کرمانشاه زرد و شهرستان‌های پاوه و سنقر و کلیایی افزایش یافت.

محمدی در ادامه در توضیح آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۲۰ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۰۵ مورد در بخش‌های ویژه و ۱۷ بیمار هم اینتوبه هستند. 

وی با اشاره به جانباختن پنج نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۲ هزار و ۸۶۳ نفر رسید.

محمدی گفت: ۶۷ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۷۳ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۵ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است. 

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا